Lotti

25Jul10


37
167 cm
103 kg
BMI: 36.9

Min kropp- min njutning, mitt verktyg, min kraft, min känsla.



16 Responses to “Lotti”

  1. 1 Kaia

    Jättebra inställning! Vad glad jag blev av att läsa den såhär på ”morgonen”.

  2. 2 EvaP

    Dina ord känns äkta.
    Heja!
    Om fler var som du skulle världen vara lättare för kvinnor som känner sig bedömda jämt och ständigt.

    Jag skickar värme, kärlek och tacksamhet till dig!

  3. Jag kan bara instämma i vad EvaP och Kaia skriver…underbara ord. Och din kropp är vacker

  4. 4 sassa

    omg, du ser verkligen ut att väga mindre än du gör, eller ha lägre bmi o.O menar inte att det är något fel på din vikt eller bmi, det är bara min objektiva iakktagning o.O

  5. Yeah! Du ser helmysig ut!:D

  6. 6 Matilda

    Vilken fin bild och fantastisk utstrålning!

  7. 7 Ellix

    Va glad jag blir av att se din bild. Underbart att se din utstrålning!!

  8. 8 Malin

    Äntligen någon som ser ut som jag! Vad fina vi är!

  9. 9 dj

    Härliga ord!Man blir så glad!!

  10. 10 a

    Men vänta lite… Är inte detta skådisen Lotti? Som var med i Debatt och hade nån teaterföreställning? Creds till dig om det är du, du är väldigt klok, insiktsfull och vältalig. Om det inte är du – my mistake.

  11. Visst är det Lotti Törnros! Jag var och såg pjäsen ”Mitt liv som tjock” och fick mig en tankeställare.

  12. 12 solig

    ditt självförtroende är extremt charmigt. :)(anledningen till att jag inte nämner kroppen är för att det behövs liksom inte ens med den utstrålningen) det lyser upp hela du och avväpnar nog alla.
    dina kloka ord ska jag bära med mig, mår faktiskt redan bättre.

  13. 13 solig

    coolt för övrigt att ens självförtroende och utstrålning tydligt lyser igenom kameralinsen, internet och alltihopa. :D Något att lära av. Sexighet kommer inifrån faktiskt.

  14. 14 Linnéa

    Åååh, du var världens sötaste i filmen Puss.

  15. 15 kackerlacka

    Grymt skrivet & du ser finfin ut!

  16. 16 Ninni

    super söt



