.

27Jul10

23
170 cm
65kg



14 Responses to “.”

  1. 1 Ellix

    Väldigt fin kropp. Snygg mage och rumpan ser väldigt klämmvänligt ut ;-)

  2. 2 Tess

    Ja, mkt snygga linjer måste jag säga! Ser alldeles lagom klämvänlig ut ;-)

    (Killarna/männen kör modigt de ;) )

  3. 3 Malin

    Visst är det så? Man ser mycket oftare kvinnor än män här, men när männen väl dyker upp så ser man desto mer av dem. ;) Jättefina bilder!

  4. 4 Tess

    Ja.. undrar om det beror på att killar inte är lika öppna (generellt) med att de kanske inte har så bra kroppsbild? Det är på något sätt ”naturligt” att tjejer har det.. konstigt nog, vi är ju alla människor oavsett ;-)

    Men måste nog säga att trots att kvinnor anses mer ”estetiskt” vackra pga deras former, så tycker jag nog det är finare när kvinnorna har trosor på sig.. Beror nog mkt på ens egna upplevelser, men jag tycker det nästan är för intimt med en ”full frontal” kvinna.

    Men roligt att det kommit in lite fler killar, och som sagt: superfina bilder! Riktigt kul att ni är så modiga :D

  5. 5 Elin

    snygg framsida, magen och armarna speciellt.

  6. 6 kalle , killen på bilden

    tack för alla kommentarer
    jag har otroligt dålig självkänsla verkligen så jag såg detta som en chans att våga visa min kropp och höra att jag kanske inte är så hemsk som jag själv tror.

  7. 7 dj

    Armarna e en favorit:) har märkt att män inte skriver mycket om sig själva, så jag utgår från att dom e nöjdare än oss tjejer. Vi ska alltid förklara oss, haha. Iaf; fin bild på en fin kropp!Bara nyfiken på männens självbild.

  8. 8 Elin2

    Tråkigt att du skulle ha dåligt självförtroende. Du är jättefin! snygg framkropp, bringa etc

  9. 9 kalle , killen på bilden

    jag har en väldigt dålig självbild vet inte om det är ovanligt för att vara killle
    men jag har alltid varit lite kraftig har aldrig haft någon runtmage t ex
    allra mest komplex har jag för just de sakerna jag tvingade mig själv att visa upp här altså mage och rumpa och , men konstigt nog så vågar jag endå stå för min kropp även om jag inte trivs med den, vågar t ex gå på nakenbad t ex. har gjort mig väldigt väldigt glad och tacksam att få några kommenterar här om att jag inte är hemskt ful och att det är omöjligt för någon tjej att kunna älska mig,. tack så otroligt mkt för alla kommentrarer.

  10. 10 emma

    jag tycker du har jättefin kropp! särskilt bröst/mage :) men jag vet själv hur jobbigt det är med komplex, tycker själv att för mkt sitter runt min mage och på rumpan även om jag jämt får höra från andra att jag är smal och proportionelig. tyvärr ser man (jag) ofta inte det andra ser…

    • 11 kalle , killen på bilden

      tack så mycket emma blir helt otroligt glad att höra de , det betyder väldigt mycket.
      när de gäller tjejer kan jag säga att 9 av 10 killar älskar och vill ha en tjej som har former runt magen och rumpan så du ska inte skämmas utan var superstolt och framhäva att du har former (: jag är helt säker på att du är en helt otroligt vacker tjej.

  11. 12 Marianne

    Jag tycker verkligen inte att du ska tycka illa om din kropp (ska jag säga som själv absolut inte kan acceptera min kropp efter att jag fick barn för 2 år sen, men det är lätt att komma med råd till andra). Iaf, jag måste bara säga att din kropp är väldigt lik min mans och hans gillar jag skarpt ;-) och du har väldigt fina manliga händer. Och självklart är alla värda att hitta nån att älskas av.

  12. 13 nathalie

    Jag tycker att du har en väldigt fin mage

  13. Super fin kropp, mysig mage och fin rumpa! ;)



