Maths

29Jul10

54 år
183 cm
82 kg

Så här kan en 54-åring se ut, runt om.



14 Responses to “Maths”

  1. 1 Elin

    Ser ut som en staty! (i positiv mening) =)

  2. 2 Lina

    det kliar i krokifingrarna här! vilken härlig välproportionerad kropp!

  3. Håller med första, tänkte precis samma sak! Speciellt sista bilden, jättesnyggt! Och sen hjälper nog omgivningen förstås, trädgårdsstaty liksom =)

  4. 4 T

    Det är Sokrates!

  5. 5 Maria

    Haerligt! Vilken jaettefin kropp du har.

  6. 6 Ellix

    TYcker det är så underbart att mer o mer män våga skicka in bilder.
    Väldigt fin rumpa!!

  7. 7 Elin

    fint ansikte och hår! (kommentaren kom inte med första gången konstigt nog)

  8. 8 Maths

    Tack så hemskt mycket allihop. Så många positiva kommentarer! Jag trivs bra med min kropp och bättre blir det nu.

  9. 9 Joanna

    Håller med Elin och Lina, det var exakt vad jag tänkte också!

  10. 10 Josefin

    Snygg från topp till tå!

  11. 11 dj

    Go rumpa:)

  12. 12 Patrik

    Haha! Kroki var det första jag tänkte på med.

  13. 13 Cecilia

    Till mitt försvar så tänkte jag detta innan jag såg de andra kommentarerna:
    Dig skulle man vilja ha som en staty i en vacker park.

  14. 14 Mari

    Vacker!



