Lotta

01Aug10

24 år
66 kg
159 cm
BMI: 26,1



14 Responses to “Lotta”

  1. Härlig kropp! Mjuk och kvinnlig och vacker. Verkligen ingenting att skämmas för!

  2. 2 K

    Min första tanke var bara ”Åh! Vilken underbart härlig kropp!” Och sen inser jag att vi nog är ganska lika i kroppen, fast jag är längre – och genom att se det fina i dig, kan jag samtidigt uppskatta mig själv mer! Så tack för att du delar med dig! Jag hoppas att du är nöjd! Du har en otroligt fin midja och mage!

  3. 3 Lene

    jättefin..fina kurvor, vacker o kvinnlig kropp.

  4. Jättefint!

  5. 5 Elin2

    vacker! Lik mig i kroppen faktiskt, jag är något längre, skönt att se fler som sig själv. =)

  6. 6 Man 32

    Helt underbart vacker kropp. Mycket fin.

  7. 7 cecilia

    första tanken var: fin.

    fin.

  8. 8 Elin

    Underbart fin kropp! var stolt över den. Du är vacker!

  9. 9 tempelgudinnan

    Du är verkligen jättefin! Kvinnlig, former och så tyckte jag din mage var så otroligt mjuk och fin!

  10. Åh gud vilken mysig kropp!

  11. 11 solig

    utan att vara för objektifierande och jag är en hetero tjej- men man får lust att hoppa studsmatta med dig av ngn anledning. ;) blir avis.

  12. 12 Adde

    Du ser jättefin ut!

  13. 13 Peter

    Samma BMI som mig, fast jag är 30 cm längre och ser tjockare ut. :)

  14. 14 N

    Samma BMI som mig med, tack för att du lade upp denna bilden, för när man ser på dig och hur underbart vacker din kropp är får det en att inse att man är lika vacker själv! TACK!



