.

03Aug10

23år
171cm
100kg
34,2 BMI



10 Responses to “.”

  1. 1 Z.

    Jag vet att jag fokuserar på konstiga saker, men shit! Vilka fina armar och handleder!

  2. 2 Lasse

    Svårt att tro på 100 kg – Du har underbara former och är ljuvligt välproportionerad!
    Du är helt enkelt väldigt vacker och verkar kramgo tillika! :-)

  3. Håller med Lasse

    Dina former sitter på precis rätt ställen och en kvinnokropp kan inte vara mer underbar än vad din är. Hoppas andra uppskattar dina fina kurvor lika mycket som jag gör.

    och om folk pratar massa skit om hur du ser ut så bry dig inte… du är vacker och låt inte andra ta det ifrån dig

  4. 4 c

    Kan bara instämma med tidigare kommentarer, din kropp ser helt underbar ut :)

  5. Finaste! Så skönt att se lite större kroppar här nu, variation är bäst.

  6. 6 sassa

    du ser mysig ut :)

  7. 7 tempelgudinnan

    Ståtlig, gudinnelik och kraftfull var vad jag tänkte när jag så kortet på dig! :-) Håller med, om att det är skönt med variation på bilderna också, är ju det som gör det så uppenbart, att vi alla är vackra på vårt eget sätt. Och om inte alla olikheterna fanns skulle det inte vara lika roligt, för då skulle ju alla se likadana ut, och det är liksom mångfalden som gör världen så vacker och häftig.

  8. 8 Linda

    Ser precis ut som jag! Fast du har större byst än mig! :D

  9. 9 solig

    du ser stolt och fin ut! :)

  10. 10 QT

    Du är så lik mig i kroppsformen (förutom att min mage har börjat hänga, det var en jobbig upptäckt). Jag är 1 cm kortare, väger någonstans i närheten men har 8 år på dig. Jag hoppas du känner dig lika vacker som du är! Jag slösade bort mycket tid i din ålder med att inte vara nöjd med min kropp. Kram



