L

07Aug10

25 år
169 cm
kring 57-58 kg
BMI: kring 20

Jag visar mig inte gärna utan kläder, men det har inte så mycket med vikten att göra, utan mer med mina ärr.



31 Responses to “L”

  1. 1 ordillusioner

    Jag visar mig inte heller gärna utan kläder – mest på grund av mina ärr. Tycker att du är modig som vågar skicka in en bild här. Även fast alla kroppar duger som de är – med eller utan ärr är det inte alltid så lätt att själv känna det.

  2. 2 Victoria

    Åh vad snygga former! :D

  3. Dina ärr hade gjort dig mer intressant i mina ögon om jag var en man, som kvinna ser jag en fantastisk figur i vackra underkläder där jag inte tänker på dina ärr.

  4. 4 Anki

    Min lillasyster har också mycket ärr, men om någon frågar om dom svarar hon bara att hon är en tiger :) Det fungerar faktiskt jättebra! Annars så har du jo en super snygg kropp! Du behöver inte visa upp den om du inte vill, men då skal det inte bero på ärren :)

  5. 5 lillnettan

    Jag håller med Anki – ärren ska inte hindra dig från att visa din kropp om du nu vill skutta runt i bikini eller så. :) Du är jättefin!

  6. 6 Elin

    fin midja, mage, höfter och ben! Inget att skämmas för där inte.

  7. Jag ser inte ens några ärr på bilden förutom det på vänster lår, men det är inte heller fult på något sätt. Jag tror inte att andra tänker på det lika mycket som du. Lite ärr har ju alla! Du har för övrigt en jättesnygg kropp, så lagom slank och proportionerlig. Och vilka söta underkläder!

  8. 8 Lars

    Se det som att dina ärr är något som tillhör dig. Utan dem vore du inte den du är.

  9. 9 J

    Åh, jättefin kropp. Önskar jag såg ut sådär

  10. 10 s

    Jag kan på allvar inte förstå vad som skulle vara fult med ärr. Om något så tycker jag nog att det är positivt, ger lite karaktär. Och som inte det räckte så ser du fantastisk ut i övrigt också!

  11. 11 Per

    Det är skavankerna hos en människa man blir kär i.. så fundera inte på ärr

  12. 13 cecilia

    mycket vacker kropp, med eller utan ärr

  13. 14 Patrik

    Håller med alla andra. Ärr skall bäras med stolthet.

    Hoppas att få se dig på stranden snart :)

  14. De ärr du har är ingenting! Då är t.o.m. mina egna värre (jag har bl.a. ett inbränt ”D” på bröstet) och de är långt ifrån det värsta jag sett.

    Var stolt!

  15. 16 Viragolady

    vilka söta underkläder :) ja vill också ha såna!

  16. 17 Per

    nu har jag kollat på denna kropp många gånger och det som slår mej är att den blir vackrare för varje gång jag ser den

    • 18 solig

      när jag är kär i ngn tycker jag dens kropp är vackrast i världen. man fäster sig vid ngns kropp liksom och tycker den är häftig

  17. 19 solig

    håller med om underkläderna, behöver steppa upp my game och inte köpa omaka ;P ärren är tecken på liv och kroppen är väl perfekt.

  18. 20 sassa

    fräsch och ungdomlig kropp

  19. 21 moa

    Gaaad !! Den där kroppen är det få som välsignats med, älska den !!

  20. Jag tycker ärren gör dig speciell och intressant, eftersom att dom är en bit av dig. Du har en sjukt fin kropp skall du veta! :)

  21. 23 kackerlacka

    Du är fin. Se ärren som en del av dig, något som har minnen. Oavsett om de är negativa så lär det hjälpa att se dem som en del av dig. Vi bär ju med oss lite både och allihop.

  22. 24 Peter

    Du är jättefin!

  23. 25 Emma

    Har också ärr. Tusen gånger värre än dina till och med. Vet hur det känns när folk kollar snett.

  24. 26 Sara

    Jag såg inte ens ärren förens jag läste texten där du nämner dem, verkligen jättefin. Och det är bara ärr, låt inte dem hindra dig från att leva som du vill

  25. 27 Louise

    åh herregud vilken fin kropp!!!!!!!!!!

  26. 28 Filippa

    helt otroligt vacker kropp, vill nästan inte sluta titta. du liknar mig mycket, men med några kilon mindre. precis så där vill jag se ut, höfterna, midjan, benen, NYCKELBENEN! i mina ögon är din kropp perfektion.
    om jag skulle ha din kropp skulle jag vilja gå runt i underkläder hela dagarna så alla fick njuta haha. grattis!

  27. 29 merja

    Om jag hade sett ut som dig hade jag sprungit runt naken hela dagarna! :D

  28. 30 Tiffany

    Det här är vad jag kallar perfekt ;)

  29. 31 Kristin

    Väldigt fin :)



