Linda

09Aug10

28
164-165 cm
79,9 kg
31,4

Jag har kämpat länge med att försöka gå ner i vikt, för ett år sen var jag nästan i mål men nu har jag gått upp hälften av det igen. Har haft som mål att i första hand ta mig ner till 70 kilo… men ärligt talat är jag ganska nöjd med mig som jag är!! Jag tycker om min rumpa och mina bröst =) Jag har funderat på att bojkotta vågens siffror och bara fokusera på att må bra oavsett vad den säger!



20 Responses to “Linda”

  1. 1 Dolly

    Bra där! Du är jättefin :)

  2. Bojkotta vågens siffror – det låter som en bra plan :) Kör på de och bara trivs i dig själv. Du är fin precis som du är :)

  3. Du är jättefin som du är!

  4. 4 Carina

    Men självklart ska du bojkotta vågen. Du är ju sååå fin.

  5. 5 lillnettan

    Nej men du! Du ser ju ut som mig! :-D *glad chock* Jag är ett år äldre, några cm längre och några kilo tyngre, men kroppsformen är likadan. Och jag har också den där fixeringen att vilja gå ner till just 70…varför då egentligen? Är det en sorts magisk siffra? ;-) Jag gillar mig själv rätt bra just nu, jag är nöjd så länge jag har midja för det tycker jag är viktigast. Låt oss skita i vågen! :-D

  6. Vilka snygga höfter! :)
    Håller med – skit i vågen!

  7. 7 Tess

    Tycker absolut du ska bojkotta vågen! Det ÄR bättre att lyssna på kroppen (och spegeln om man inte har en alltför förvrängd kroppsbild). Tycker du är superfin!

  8. 8 Mandy

    Ja, bojkotta vågen! Vi är så fixerade vid siffror att det blir svårt att gå ner i vikt. Pressa sig själv är inte alltid det bästa., Lyssna istället på kroppen, så kommer du bli av med övervikten och få den vikt som din kropp vill ha. Men annars så har du en jättefin kropp!

  9. Fan vilket bra projekt detta är och gud va ni alla är modiga.

  10. 10 Lasse

    Linda – Du är jättefin, delar helt Din uppfattning om rumpan och brösten, verkligen toksnygga på Dig! Mage, leende och allt annat på Dig är det verkligen inte heller något fel på!
    Tack för att Du delade med Dig av sunda värderingar, jag tycker vi startar en VVV-kampanj; Våga Vägra Vågen!

  11. 11 solig

    coola kurvor, a la krokimodell! grym putrumpa ;)

  12. 12 sassa

    gillar att du ser så mysig och glad ut :D

  13. 13 cecilia

    fint

  14. 14 Elin

    härlig inställning! sött ansikte.

  15. FAN VAD HÄRLIG DU ÄR!! Snygg :D

  16. 16 kackerlacka

    Det skulle jag vilja göra också. Tänk vad fel man tänker kring vikt. Jag brukar gissa innan jag ser bilderna och jag gissade på runt 65, det syntes att du inte var så lång tänkte jag. Fel hade jag och vriden viktbild har jag. Du är fin.

  17. 17 tempelgudinnan

    du är verkligen VACKER! Har en supercool rumpa, fina bröst och ser så himla go ut. Sen känns det som om din personlighet verkligen skiner igenom, och den ser VACKER och härligt glad ut! Du lyser…

  18. 18 Viragolady (hon på bilen)

    Åh vad glad jag blir av alla gulliga kommentarer, suger åt mig som en svamp!!
    Känns verkligen som jag fått en självförtroende-boost av det här :D

    • 19 Viragolady (hon på bilden)

      oj, jag råkade skriva bilen istället för bilden :)

  19. 20 Petra

    Du är underbar! om bara alla tänkte på HUR dom mådde och inte VAD det stod på vågen, fyfan vad fantastiskt!



