.

11Aug10
165 cm
53 kg
BMI: 19,5


7 Responses to “.”

  1. 1 sassa

    oj, vi har exakt samma längd, vikt och bmi ju! coolt att se någon likadan, intressant ju! förstår alla som skrivit ”vad kul med någon som jag” innan nu. särskilt intressant då jag knappt ser någon likhet mellan våra kroppar. du har större bröst och ser ut att ha mindre underarmar än mig tillexempel.

  2. 2 Jennifer

    Vilken drömkropp! Så skulle jag verkligen vilja se ut. Själv genomförde jag en stor bukplastik förra veckan för att komma lite närmare en sådan där snygg mage som du har. Lyckos!

  3. 3 Lili

    Vi väger lika mycket, men jag är några cm längre. Ändå ser jag inte alls ut sådär, önskar jag gjorde det dock haha. Skitsnygg

  4. 4 Lasse

    Fantastiskt vacker kropp – gillar speciellt Dina snygga ben! Be happy!

  5. 5 cecilia

    snygg kropp!

  6. 6 tempelgudinnan

    vet inte varför, men jag kom att tänka på en delfin.. dom är ju sådär sanslöst strömlinjeformade, och otroligt vackra. Du påminner om en. Lika vacker! Men kvinnligare. Jättefina underkläder också! :-)

  7. 7 Tilda

    Min pojkvän råkade se bilden på dig, & sa att det var väldigt likt min kropp. Sweeeeeet. Tror du jag blev lite glad?!



