Cecilia

15Aug10

19 år
1.73,5 (noga-noga!)
BMI: 24

Enda anledningen att du inte får min vikt är för att jag inte vet själv. Jag hade bulimi när jag var yngre och sedan dess har jag vägrat att ställa mig på en våg.



18 Responses to “Cecilia”

  1. 1 Annika

    Cool bild, du och den är verkligen jättesnygga :)!

  2. 2 Peter

    Tycker du gör helt rätt att hålla dig borta från vågen i det läget! Du är fin!

  3. Hur vet du du vad du har för BMI om du inte vad vet du väger?

  4. 4 Maths

    Du har en fin kropp. Den ska du vårda.

  5. Du är jättefin. Blir alltid glad när jag hör talas om andra som också vägrar våg!

  6. Så jäkla snygg!

  7. Jag förstår inte heller hur du får fram BMI utan vikten? Inte för att det spelar någon egentlig roll, du ser bra ut!

  8. 8 Lasse

    Cecilia – Din vikt är av mindre vikt när Du har en kropp som denna!
    Du är helt underbart vacker, jag kan nästan inte se mig mätt på Din bild!
    Vårda den ömt!

  9. Bra att du håller dig borta från vågar :)

  10. 10 kackerlacka

    Smart drag! Du är väldans skitsnygg tycker jag!

  11. 11 K

    Tycker din kropp är superfin, och du ser ut att ha en skön utstrålning! Var nöjd och glad och håll dig frisk och njut av livet!

  12. 12 tempelgudinnan

    wow! Du är grymt vacker, och bilden med! Var mkt personlighet, lite kaxighet sådär, i bilden. Skit i vågen och var glad i din kropp!

  13. 13 Eva

    Helt rätt att ge f*n i vågen! Jag slängde min också när jag började motarbeta min ätstörning. P.S. Din kropp är jättefin!

  14. 14 Gabbi

    Jag blir så glad av att se din bild! jag liknar dig en del tycker jag och att läsa de fina kommentarerna du fått har fått mig att insé att jag borde sluta tjata på mig själv och våga stå för hur man ser ut, vem vet jag kanske lägger upp en bild själv!

    Kramar till dig Cecilia!

  15. 15 konfession

    nämen hej. Jag kan bara hålla med alla kommentarer, du är skitafin men det vet jag ju redan.

  16. 16 Cecilia

    Carro, Dennis – Jag har Wii Fit Plus ;)
    Gabbi – Jag ser fram emot din bild
    Alla andra – Fan vad ni är fina! Jag blir jätteglad och jättepeppad, tack för att ni kommenterar ( och tack för att ni som inte har något snällt att säga inte kommenterar :P )
    Stor kram på er!

  17. 17 magnus

    Tycker du är sjukt snygg:) har precis skickat in egna bilder. visar ansiktet, vilket kanske inte var så genomtänkt, men när jag ser att du kan göra det och vara så stolt o vacker, kanske jag också kan :-) Jättesnygg kropp..

  18. 18 kramgoteddybjörn

    söt som få vacker som en ängel



