Millan

17Aug10

15 år
163 cm
vikt: bryr mig inte.

Jag har haft stora komplex över mina höga höfter, men idag uppskattar jag dom för dom är ju trots allt en del av mig



13 Responses to “Millan”

  1. Du har en jättefin kropp, dina höfter är en del av dig och dem är jättefina, kvinnliga. Du ska vara nöjd över dig själv och visa upp dig på stranden. Du ser frisk och snygg ut! :D

  2. 2 emma

    äsch höga höfter schmöfter! alltid har man något som är för högt, lågt, brett, smalt, vint, rakt eller krokigt. jag tycker du är jättefin och det är härligt att höra att du kommit över ditt komplex och uppskattar hur du ser ut nu!

    • 3 Maths

      Jag håller med Emma. Varför öda energi på petitesser. Du är vacker.

  3. 4 Anonym

    Du har verkligen skitsnygga ben

  4. 5 c

    Tycker du ser jättefin ut :)

  5. 6 K

    Tycker du har superfina ben! Och en jättefin kropp för övrigt också. Skönt att höra att du även mitt i tonåren har sån skön inställning – det bådar gott för livet framöver!

  6. din kropp är jättefin, söt mage och benen är så nice bara ;)

  7. Du ser jättebra ut! =)

  8. 9 tempelgudinnan

    vacker!! SKÖNT att höra någon så ung, tänka så sunt. Håll fast vid det, och låt ingen någonsin trycka ner eller förändra din positiva syn på dig själv. Du har en fantastisk kropp, att leva och älska livet ut. Var stolt!

  9. 10 Felicia

    Vad glad jag blir att du som ”bara” är 15 år inte bryr dig om vikten och du kommit över komplexet med dina höfter. Alla 15åringar borde vara som dig! You go girl, helt fantastiska bröst och vader har du också!

  10. 12 Tove

    Vilka långa fina ben!


  1. 1 Supermage gör ingen lycklig! « krulli

