Malin

21Aug10

23 år
174 cm
68 kg
BMI: 22,5

Trots att jag inte är varken överviktig eller underviktig har jag då och då problem med min syn på min kropp. Jag upplever det som om jag är större än vad jag egentligen är. Denna blogg har gett mig insikten att vackra kvinnor kommer i alla olika former. Jag hoppas att jag ska bli sams med min kropp i framtiden.



11 Responses to “Malin”

  1. 1 Man 32

    Du har en jättevacker kropp!

  2. håller med man32! var stolt över din fina kropp och sluta ödsla tid/tankar/energi på ”fel”, de finns ändå bara i ditt huvud!

  3. Du har ju en supersnygg kropp!
    Fortsätt ta hand om din kropp, du gör ett riktigt bra jobb!

  4. 4 kackerlacka

    Det hoppas jag också att du kommer att bli. Du ser helt fantastisk ut och jag håller med dig. Visst har bloggen påverkat litegrann ialla fall:-)

  5. 5 tempelgudinnan

    åh, vad vacker du är!! Kvinnlig, fantastisk midja, vacker mage och bröst. Hela du är ju toppenfin!! Och inte ens i NÄRHETEN av överviktig, och inte ens om du vägde tio kilo mer, vore det något minus, skulle jag tippa. Din kropp vet vad den behöver, om du lyssnar på den. Var stolt, sträck på dig och NJUT!! Tiden går så fort.. livet kommer inte tillbaka! Det är inte värt att slösas bort på kroppsnojor som mest sitter i huvudet. (önskar jag inte hade gjort det i så många år) KRAM!

  6. 6 Lasse

    Önskar Dig all lycka till med Din ljuvliga kropp – Du är verkligen oerhört vacker, Malin!
    Var rädd om Dig och Ditt fantastiskt fina kroppstempel!

  7. Du är VACKER!

  8. 8 Linnéa

    AAAAH, skulle kunna döda för höfter som dina.
    Du är jättefin :)

  9. 9 Anna

    Du är perfekt!

  10. 10 Karolina

    Otroligt vacker! Kurvig & fin!!
    Var stolt över dig! :)

  11. 11 Sofia

    Du har en jättevacker kropp!! Titta bara på vilka fina kurvor du har med midjan och höfterna! Jag önskar att jag hade en kropp som din istället för den jag har nu. Går nämligen inte upp i vikt oavsett vad jag äter vilket gör att jag är underviktig och ser ut som en planka :( Allt jag vill ha är vackra och kvinnliga former så uppskatta verkligen dina!



