.

23Aug10

25 år
178 cm lång
56 kg



10 Responses to “.”

  1. 1 tempelgudinnan

    WOW! Vilken vacker bild på en tjusig kvinna!! Underbart fina underkläder också! Var har du hittat den där bh’n? (ser ut som om den kanske är i min size, och jag har så svårt att hitta en sån i min storlek) Bilden såg på nått vis ut som en sån där bild från tjusiga 20-talet.. fick mig att tänka på det.. på sådana där vackra klänningar, kvinnlighet till tusen, och du är tjusig!! (kanske ovanligt ord, men det är det som kommer upp i mina tankar)

  2. 2 Lasse

    Kan bara instämma i tempelgudinnans ord, tjusig och helt bedårande vacker kropp!

  3. 3 a

    Underbart gracil.

  4. 4 s.

    Alltså din hållning räcker ju i sig för att man ska baxna… Fan vad snygg du är!

  5. 5 Amelie

    Älska ditt tempel !!

  6. 6 Elin

    gracil, cool skönhet! tanken förs till gamla tiders filmstjärnor.

  7. Vilken modellkropp! Du är jättefin.

  8. 8 emma

    jaa, så vacker du är! älskar linjerna och att du har en så härligt avslappnad nonchalant pose. :) å precis som tempelgudinnan blir jag nyfiken på var du köpt dina underkläder haha. men de ser så bekväma ut!

  9. 9 K

    Tack för alla fina kommentarer! :)

    Underkläderna är från H&M, faktiskt. trekants-bh:n är min bästa, snygg och bekväm utan vassa byglar.
    Har personligen ganska svårt att hitta snygga bh:ar, som är utan megamycket vaddering… gillar enkelt och triangulärt :)

  10. 10 Johanna

    Du är smal, men inte för smal, jag skulle seriöst kunna dö för att få den här kroppen :O



