Anneth

25Aug10

1,68 m.
78 kg.
BMI 27,6 = övervikt.
Storlek 42-46 beroende på klädkedja och -märke.

Min man är fin. Han säger ofta att jag är vacker och sexig, och att han, då vi träffar på hans kollegor och vänner, är stolt över att visa upp mig. Detta gör mig glad och varm inombords för han är inte den som ljuger… samtidigt hör jag ändå en röst i huvudet som säger ”Vad är det för fel på karl’n, hur naiv får man vara? Hur kan han ärligt tro att någon annan än han själv skulle se på denna kropp med beundran och åtrå? Snarare äckel och avsmak.” Den reaktion jag varit mest van vid från killar under min uppväxt är att de garvar och ropar ”F*n vad ful du är!”. Trots detta har jag ändå jobbat mig fram till att tycka att jag är ganska okej ändå, mycket beror på kläder och humör.



30 Responses to “Anneth”

  1. Vad strålande snygg du är! Det borde finnas fler som du i tidningarna.

  2. Attans vilka snygga ben! Fina kurvor, förstår att din man är stolt, det borde du också vara! ;) :)

  3. 3 tempelgudinnan

    WOW!! :-O Du är ju superläcker ju! Kurvig, kramgo, håller med om snygga ben, kvinnlig till tusen! Vad är det för idioter som sagt sånna saker till dig??? Vad hade dom för syn på kvinnor egentligen.. (också fått höra idiotiska kommentarer, som nästan knäckte mig totalt; som ”jag trodde du hade stora tuttar” och annat dumt) Äh. Lita på din man du, och hoppas du börjar älska den där fina kroppen du har. Den ser så glad ut för övrigt… DET är attraktivt!

    Håller med om att det borde finnas fler som du i tidningarna.

  4. Håller helt klart med Vifsla. Du ser strålande ut!

  5. Jag gör det lätt för mig och håller med samtliga ovan :-)
    Din man har väldigt bra smak… du är väldigt vacker

  6. 6 Lili

    fina kurvor, helt klart!

  7. Vilka härliga höfter, och den där magen går inte av för hackor! Tack för att du delar med dig!

  8. 8 Sofia

    Oj, så här vill jag oxå se ut! :D vi har samma längd å jag har vägt som dig förut. är på väg att bli så igen för nu väger jag 84 men vill gå ner typ 10kg mer… har redan gått ner från 92kg… :) men du e snygg! var nöjd med dig själv!!! :D å va stolt när din man säger så.

  9. 9 Lindy

    Jättefin midja! Kurvig och jättefin! Din kropp är min drömkropp! :)

  10. 10 Peter

    Wow vilken härligt snygg rumpa!

    Plus för kort både fram- och bakifrån med.

  11. 11 Maths

    Jag håller med alla ovanstående. Du är vacker och har bra smak när det gäller trosor också.

  12. 12 tempelgudinnan

    menar att din kropp ser glad ut.. :-) För ansiktet ser jag ju inte. Men kroppar kan verkligen se glada, ledsna eller arga ut.. glada kroppar, sådana som överlag är det, är så grymt attraktiva! Kan hålla med om också, att din kropp är min drömkropp. Men om jag äter upp mig, så sätter sig inte vikten sådär fint fördelat direkt.. så jag får vara som jag är, och vara nöjd så.

  13. 13 Anonym

    Vad ledsen det gör mig att fler tänker som jag, att hur skulle någon kunna tycka att jag ser bra ut, att jag är snygg eller vacker? Jag tycker bara min kropp är äcklig och att jag borde skämmas för att se ut så här, och det gör jag ju också. Vem skulle finna valkar, bristningar och häng överallt fint?

    Det jag dock vill säga är att du har jättefin kropp och jag skulle vara glad om jag hade din storlek.. Jag tror din man menar vartenda ord han säger. Försök att tycka om din kropp , för den är värd det!

  14. 14 c

    Din man har rätt, du är verkligen vacker :)

  15. Jag hade aldrig gissat att du är överviktig, för det ser inte alls ut som det. Jag tycker du ser helt normalviktig ut med jättefina former. Jättefina proportioner mellan bröst, midja och höfter, och en snygg rumpa. Jag har också en rumpa som är lite fyllig (trots att jag är ganska spinkig i övrigt) och jag gillar det. :)

  16. 16 Josefin

    Din man är knappast så unik att han är den enda med de åsikterna ;) Du är jättefin!

  17. Vilken snygg rumpa du har :D

  18. Jag undrar hur många det är som tio eller mer år senare känner att deras kropp ser hemsk ut pga saker som skreks efter dem när de var i tonåren… Ganska många, skulle jag tippa på.

  19. 19 Joanna

    Jag förstår att din man är stolt!! Jag är kraftigt överviktig, en bra bit över 100, och vill gå ner i vikt och det är precis som du jag vill se ut! Jättevacker och fantastiska kurvor!

  20. 20 Molly

    Åh vad kul att se dig, såå fin!!
    Exakt samma mått som jag, blir så glad, så glad att se dig, för jag tvivlar ju också alltid förstås och nu ser jag svart på vitt hur himla vacker en kropp i vår stl är :D
    Tack att du vågar.

  21. 21 Susanne

    Jag har samma mått som du, samma längd och vikt och tycker jag har gått ner mig totalt sen jag gick upp tio kilo för några år sedan, föraktar i svaga stunder mina stadiga lår, runda mage osv. Men du är ju skitfin, en kurvig kvinnlig kropp med härliga runda lår och jättefin rumpa!! Som en skulptur, underbar!

    (PS: My god, den här sidan är SÅ BEHÖVD, den får en verkligen att tänka till.)

  22. Det är inget fel på din man, han säger vad han känner och du ser ju bra ut.

  23. Men skojar du?! Du är HET! Och att den du valt att leva med (och som uppenbarligen valt dig) finner dig attraktiv är väl gott nog? :) Men jag förstår vad du menar, man vill ju känna sig fin inför övrigas ögon också. Hoppas att du kan ta till dig och suga åt dig av alla positiva kommentarer här, för du HAR en snygg kropp!

  24. 24 Malin

    Love the attitude honey!

  25. 25 emma

    men hallå, du är ju SJUKT SNYGG!

  26. 26 lillnettan

    Åh hjälp, det är ju JAG på bilden!!! :D Sitter här och rodnar och blev alldeles darrig först. Tusen tack för alla fina kommentarer, jag blir så glad…tack! :-D

  27. 27 Linda

    Ja men GUD. Din midja, lår och rumpa! (Allt alltså! Haha) Helt fantastiskt! Jag är avundsjuk på din man som får klämma!

  28. 28 Cissi

    superfin kropp! dina ben och rumpa är lovely!! :)

  29. 29 tina

    Netzki, du har alltid haft en vacker kropp och det kommer du alltid ha också. Oavsett vad vågen visar. Du ÄR vacker, inse det! :)

  30. Du är hur fin som helst. Var stolt!



