M

27Aug10

161 cm
89,5 kg
Bmi – 34,3

Jag genomgick 14 januari en gastric bypass där av min hängade hud, men den är jag! Jag har hittills tappat 56 kg drygt och är nöjd med mig själv.



7 Responses to “M”

  1. 1 Peter

    Bra att du är nöjd, det ska du vara :-)

  2. Underbar inställning, och fin bild. Jag gillar dina underkläder!

  3. 3 Elli

    Oj, du är verkligen jättefin. Skönt att du slutat lyssna på de negativa människorna.

  4. 4 Helena

    Påminner väldigt mycket om dig, är lika lång och väger ungefär lika mycket :) roligt att hitta nån man kan känna igen sig i! Har också haft väldigt mycket övervikt och gick ner massa för ett par år sedan och jag kan säga att löshuden kommer dra ihop sig till viss del så de kommer bli bättre :) du ska vara jättestolt över dig själv och de du åstadkommit! :) känner nu att ja kanske skulle våga att lägga ut en bild på mig själv oxå :)

  5. 5 Josefin

    Du har tappat motsvarande hela jag *djupt imponerad*

  6. 6 Susanne

    Så fin du är! Många varma grattis till viktnedgången!!!

  7. 7 Johanna

    Grattis, fan vad grymt gjort! Vilken fin bh!



