.

31Aug10

Längd: ~ 162 cm
Vikt: ~ 42 kg
BMI: ~ 16 (gravt underviktig)

Hatar den här kroppen. Ben som sticker ut överallt. Önskar att jag kunde ha sådana där kärlekshandtag, det är något av det vackraste jag vet. Ibland tänker jag att om jag bara gick upp några kilo (10-15) så hade jag varit lycklig. Så är det säkert inte. Men det känns så.



29 Responses to “.”

  1. 1 Malin

    Så är det inte. Men du kan däremot bli lycklig utan att behöva göra det. Och du kan också börja tycka att du är så jävla skitsnygg. Jag vill egentligen inte säga det för det ska inte spela någon som helst roll, men jag tycker det. Att du är skitsnygg.

  2. Tycker Malins kommentar säger det mesta (jag håller med i allt vad hon skriver) men vill ändå uttrycka mig så här:

    Jädrar i havet vilken snygg kropp! :)

    Sträck på dig, var stolt över dina snygga ben och friska (hoppas jag) kropp. En vacker kropp utan smärta is da shit liksom. :)

  3. 3 Marie

    Säger som Lix matte och Malin!!!!

    Sträck på dig, din kropp är jättefin, inte alls för benig som det kan bli med såpass lång kropp till få kg.
    Allt är symetriskt på dig och var stolt över kroppen!!!!

  4. 4 Joanna

    Tycker inte alls du ser benig ut, du är jättevacker!! Var nöjd med dig själv, du är verkligen fin!

  5. Jag tänker likadant, fast jag vill gå ner. Det är nog inte där våran lycka ligger. Jag vill tro att lycka är att kunna vara helt nöjd med sig själv, fullt ut. Det är något som väldigt få klarar av idag men om man bara kan komma i närheten… Jag tycker i alla fall att din kropp är lika vacker som alla andras kroppar. Försök acceptera hela dig. :)

  6. Du ser atletisk ut, väldigt vacker!

  7. 7 emma

    du har ju jättesnygga bröst och höftben! i övrigt håller jag med malin i allt hon skrev. kloka ord.

  8. 8 Anonym

    hur fin som helst, önska det va min kropp.

  9. 9 kattja

    TACK!
    Jag har inte vågat skicka in någon bild för jag känner precis likadant över min kropp. Jag var säker på att jag inte skulle få höra något fint.
    Jag lever ett ständigt krig med känslorna över min kropp. Det började när jag insåg att det inte riktigt ”ansågs okej” att se ut som jag om man var en vuxen kvinna.
    Medias och människors; ”män vill ha något att ta i”. osv. osv. Ständiga påpekanden från människor, kända som okända, att jag måste äta mer, gå upp i vikt, att jag är så jäkla liten; trots att de som känner mig vet att jag alltid ätit väldigt mycket och aldrig säger nej till efterrätt eller fika. Aldrig säger mina vänner att jag är fin. Bara att jag är för smal. Det gör mig väldigt ledsen och ständigt medveten om hur jag ser ut (inne i mitt huvud.)
    Vi har nästan samma siffror, jag väger bara två kilo mer och är en cm kortare. När jag såg din bild tänkte jag att vi var ganska lika men att du var lite mer lyckligt lottad för att du inte var så knotig och oproportionerlig som jag. Tänk om jag i alla fall fick se ut som du och ha dina bröst, om jag nu ändå ska vara så smal!
    Kanske är jag jätteknotig; eller så sitter det bara i mitt huvud. Du har fått mig att tänka till. Du är ju vacker och kvinnlig trots att du inte har så kallade kärlekshandtag. Min pojkvän älskar för övrigt att ta tag i mina höftben; det kan väl vara våra kärlekshandtag!

  10. 10 Linn

    Tänka sig. Jag har ånget varje dag över mina hemska lovehandels som jag tycker syns vad jag än har på mig!! Skulle göra vad som helst för din kropp! Och egentligen har jag väll ingen rätt att säga det här, efterssom jag själv inte följer de för fem öre, men VAR STOLT. Du är vacker!

  11. 11 Maths

    Du måste sluta tänka att allt skulle vara bättre om….. Då hittar man bara något annat som är fel eller fult. Du är vacker. Var stolt och nöjd med din kropp. Då skiner det igenom och du mår bättre samtidigt som du får fler komplimanger.

  12. 12 Andy

    Gode tid kvinna vad du är vacker! EXAKT så vill jag se ut. Jag är också smal men har inte alls så snygga muskulösa ben som du. Var stolt!

  13. 13 Elin

    Magen och partiet neråt är hur fint som helst! snygga ben.

  14. 14 heltgalen

    love ya legs!!! jag är då heterosexuell.. men skulle dina ben springa förbi mig några gånger om dan blir jag inte ett dugg ledsen. Kvinnokroppen är så vansinnigt grann.
    Du är skitsnygg!

  15. 15 Jeanette

    Du är jätte fin!Svårt att förstå hur du kan hata din kropp när den inte har några fel.I mina ögon ser du perfekt ut.Du borde känna dig vacker för det är vad du är.

  16. 16 Anki

    Jag vet precis hur det känns. Jag är 178 och vägde 55. Men nu är jag nere i 83 från 90 och äntligen nöjd. Men vägen dit var genom stress och utmattnings depression så det är inget jag anbefaller.

    Mitt tips till dig är att hellre söka komplimanger i uppmärksamhet. Gå ut och låtsas va nöjd så skal du se hur många killar som kommer att mista hakan! :) Jag använde musik som fick mig att känna mig sexig när jag var ute och gick i stan och det fungerade jättebra för mig.

  17. 17 Matilda

    Gud vilken snygg kropp!
    Perfekt symmetri och väldigt vackra höftben!
    var stolt över din kropp

  18. 18 Eva

    Din kropp är jättefin! Du har inget att skämmas för!
    Jag har exakt samma problem som du har. Alla tjatar på en att man ska gå upp i vikt, äta mer osv… Jag hade oturen att hamna i en matstörning pga av mnin besatthet av vikten och träning. Men så länge man är smal och frisk så är det absolut inget fel med det! Siffror är bara siffror .. Och du borde vara stolt över din fina kropp och skita i om alla tycker du är för smal! Det är mer deras problem än ditt! Så ut och visa att du tycker om din snygga kropp! ;)

  19. 19 dalkarln

    Håller mde alla övriga här. Den här sajtenhandlar ju om att våga vara den man är och vara stolt och annorlunda. Okej, du är smal. FÖR smal? Tycker jag inte, på dej är det vackert!

  20. Du är jättesnygg! Jag är lite avis på att du har så pass stora och fina bröst fast du är smal. :)

  21. 21 lillnettan

    Jag tycker också att du är superfin – och jag tror som flera säger att lyckan inte ligger i en viss siffra på vågen. Det bara känns så. Motarbeta det tänket allt du kan, sluta läs tidningar med fåniga artiklar av typen ”vad killar gillar” (allvarligt, som om det fanns en särskild typ av tjej som alla killar gillar?), lyssna inte på energitjuvande vänner (eller kom med motrepliker som ”Och du är faktiskt rätt tjock, du måste verkligen gå ner lite” – för det är faktiskt samma sak, lika kränkande) och försök hitta positiva saker med din kropp.

    Du ser, vi är en hel del här inne med rätt många love handles (jag BESTÅR i princip av love handles *skrattar*) och många av oss vill se ut som DU. Man vill så ofta något annat än det man har och är, men jag tror att lyckan ligger i acceptans av sig själv. Skit i vad andra säger, du är både sexig och attraktiv och med den kroppen är du väldigt många killars våta dröm, vad du än tror själv. :)

  22. 22 Mi

    Du har den kropp jag strävat efter i 10 år. Jag vill vara smal men strävan dit har gjort mig sjuk och jag kommer aldrig nå dit för min kropp ska inte se ut så…precis som att din kanske inte genetiskt ska ha ”love handle” etc.

    Du är jättefin!

  23. 23 Anonym tjej

    herreGUUUD vad jag hade gjort mycket för att få din kropp!! Det är det jag strävar efter nu. Så jag hoppas verkligen att du inte mår dåligt över den längre! Ät och njut av att KUNNA göra det utan att känna dig äcklig.

  24. 24 Hej Hej!

    vad konstigt att se vad du skrivit om att om du bara går upp 10-15 kilo så skulle du vara lycklig, och att du älskar kärlekshandtag. Precis så tänker jag också – fast tvärt om. Om jag bara gick ner 10-15 kilo skulle jag bli älskad av alla och lycklig. Men så är det väl inte..

  25. 25 Mea

    Vilken otroligt vacker kropp!

  26. 26 Jenny

    Jag har alltid varit underviktig, men har lyckats gå upp så jag nu är normalviktig. Men jag tycker fortfarande jag är för smal. Jag tror jag har en förvrängd bild av hur jag ser ut. Din bild visar att bmi inte säger så mkt om hur man ser ut eller vad som är friskt. Du ser inte alls benig ut tycker jag. Utan du är jättefin och jag tycker du har fina former som ser kvinnliga ut.
    Och när jag ser på din kropp så inser jag att den liknar hur jag såg ut förut. Då tyckte jag att jag var för smal, men nu när jag ser tillbaka på gamla kort så tycker jag att jag ser mkt finare och friskare ut då än nu. Det märkliga är att jag tycker jag ser smalare ut nu, fast jag är lika lång men väger 10 kg mer nu. Hjärnan ställer till det för en ibland…

  27. 27 Julia

    Du är väldigt smal, MEN det syns att du inte är SJUK eftersom dina lår och armar ser helt sjuukt fantastiska ut!
    Var stolt över din kropp, för jag lovar att du ser bäst ut i din kropp som den ska vara.
    Jag har vägt 70 kilo (övervikt för min längd) och jag har vägt 40 kilo (extrem undervikt för min längd) och känt mig ful. Nu vet jag inte vad jag väger, men det är runt 50, och känner mig fantastiskt snygg. Varför? För jag accepterat min kropp.
    Jag älskar den

  28. 28 Gurkan

    Det är din kropp jag alltid trott det var meningen att jag skulle ha egentligen, men något blev fel. Jag har din längd men +10kg ungefär. Du är JÄTTEVACKER! Inte för benig. Det är grymt snyggt tycker jag – vill du byta?

  29. 29 Anna

    Men du är jo sjukt fin.



