Elin

05Sep10

27 år
168 cm
73 kg

En av de bästa sakerna jag lärde mig på kroki-lektionerna jag gick på för några år sedan var hur riktiga människors bröst ser ut. Är man över typ 20 så hänger brösten oftast, liksom.

Det jag håller i är ett bokken. Jag är inte kendo-utövare själv, den som fotade mig tyckte bara att jag behövde ha något att göra med händerna. :)



23 Responses to “Elin”

  1. Dina kurvor är perfekta Elin och dina bröst är precis lagom. En väldigt vacker mjuk kropp som du skall vara stolt över

  2. 2 Carin

    Jag tycker att du ser riktigt snygg ut, hoppas att du är stolt över din kropp!!

  3. 3 K

    Vilken otroligt härlig kropp du har! Vi är lika långa och tycker vi ser lite lika ut i kroppen också – jag tycker (oftast) väldigt bra om min kropp, och gillar verkligen din! Var stolt och glad över den; axlarna, midjan, kurvornas rundning… superfint!

  4. 4 Maths

    Du har en väldigt vacker kropp. Den ska du vara stolt för. Kroki är ett trevligt sätt att lära sig hur kroppar kan se ut.

  5. 5 Anders

    Inte för att jag är en besserwisser men det är en Bokken, inte ett :)

  6. 6 Lasse

    E nastående
    L juvliga
    I ögonfallande
    N aturliga
    Var rädd om Din fantastiskt vackra och välformade kropp, i mitt tycke är den helt underbar!

  7. 7 en alv

    Är det verkligen så? Att kvinnor över 20 har (mer eller mindre) hängande bröst? Jag tänkte mig att det var först efter en graviditet och ev amning som brösten blev mer hängiga. Så jag antar att jag kan skatta mig lycklig som fortfarande inte kan få en penna att stanna kvar under dem…hm. Fast det där spelar ingen roll egentligen. Och hallå, vart gör du av dina kilo? Du ser jättebra ut tycker jag. Och om det där är hängande bröst är de väldigt vackra ändå.

  8. 8 Kristin

    Det första jag tänkte var ”snygga bröst”! :) Och det ser förresten inte ut som att du väger 73 kg, bra mindre än så hade jag tippat.

  9. 9 Elin

    cool bild! och snygga bröst!!! Magen ser ut att vara vältränad. Vi har ungefär samma mått och ålder. Du är fin!

  10. 10 Ellix

    Du ser helt perfekt ut!!

  11. Du är snyyyggg!

  12. 12 Man 32

    Du har verkligen en härlig kropp!

  13. jättefiiiin!

  14. Väldigt snygg. Var stolt! :-D

  15. 15 Linda

    Dina bröst är verkligen helt underbara. Just brösten brukar inte vara något som jag generellt tittar på, resten av din kropp är vacker den med, men här blev jag helt amazed över brösten!

  16. 16 Johanna

    Du har fasiken de perfekta brösten!

    Ang brösthäng, det beror nog mer på storlek än ålder..

  17. Vad snygg du är!

    Det är klart att man inte behöver ha varit gravid eller ammat för att brösten ska hänga lite, är brösten stora och tunga så är det ju naturligt att de dras nedåt ändå (om det inte är silikonbröst såklart, men det är ju liksom ett lite annat material). Mina hänger inte alls eftersom de är så pyttesmå att de knappt påverkas av gravitationskraften, men det är ju finare att ha lite större, som du.

  18. 18 Zaza

    Men åh! Jag är lika lång och väger precis lika mycket som du och du är ju verkligen extremt fin! Tänk om man kunde se sig själv på samma sätt som man ser på andra…

  19. 19 kackerlacka

    Du är fan tokfin!

  20. 20 M

    Väldigt fin kropp :) Var stolt! Sjukt snygg :)

    Fast även om man är yngre än 20 så kan brösten hänga..

  21. 21 Poppis

    Fina kurvor och jätte fina bröst som i mina ögon inte hänger alls. Fina proportioner! En kropp som du skall vara nöjd över!

  22. 22 sven

    Hela du är fantastiskt superfina bröst

  23. 23 Gurkan

    Vi liknar varandra i kroppen – fast jag är 6cm kortare och 16kg lättare. Du är jättefin men jag kan ändå inte komma överens med min egen kropp. :(



