Angie

07Sep10

165cm
60kg
BMI 22

Lyckas aldrig komma helt överens med min kropp oavsett vikt och form.



19 Responses to “Angie”

  1. Wow, vilken fin mage du har! Var stolt över din kropp, det finns nog många som avundas dig ;)

  2. 2 Linda

    Jag blir helt chockad när jag läser ”Lyckas aldrig komma helt överens med min kropp oavsett vikt och form”. Du ska verkligen inte slösa tid på att ens fundera över det. Du är skitsnygg! Och du har en sjukt vacker form, midjan är helt fantastisk. Med den kroppen hade jag lätt klätt av mig kläderna med gott samvete.

    Det är nästan så jag känner mig lite arg och ledsen över att du inte kommer överens med din kropp. Vad är problemet? Work with me, babe!

  3. 3 Hanna

    du har en fantastisk midja och mage så välmarkerad och väldigt fint

  4. 4 Ulrika

    Jag skulle MÖRDA för din kropp! Den är perfekt hela vägen! Underbara nyckelben, fina armar, ursnygg midja och platt mage och jättevackra höfter. Jag skulle kunna fortsätta i all evighet, din kropp är fantastisk, var stolt!

  5. Jag håller med Emelie, Linda, Hanna och Ulrika

    *erkänner att han var lat och inte kom på något bättre själv* :)

  6. 6 Vic

    Du har en fantastisk kropp, en kropp som är extremt nära idealet för många! Det är tråkigt att du inte känner likadant själv, men så är det nog för alla

  7. 7 Jess

    Du är jättefin!!! Vad är det att inte överens med? Jag tror att det finns så många varianter av en normal- eller idealfigur att många aldrig blir nöjda trots att de har i andras ögon helt perfekta kroppar… är du en av dem?

  8. 8 Elin

    Midjan!! Snygg tjej var mitt intryck. snyggt ansikte.

  9. 9 Lasse

    Du är fantastiskt fin från topp till tå – var stolt för Din ljuvliga kropp, hur snygg som helst!

  10. 10 Lova

    Jag vill ha din kropp!

  11. 11 lillnettan

    Jo men vad säger du, ska vi byta kropp ett tag? :-) Du hittar mig på bild lite längre ner, Anneth heter jag. Efter det tror jag nog att du skulle vara nöjd med din läckra kropp – såna där nojor sitter i huvudet och ibland kan man behöva få lite nya perspektiv på saker. ;-) Öva på att tycka om dig själv, trycker du ner dig själv och hittar fel så hjälper det inte hur många fina kommentarer du än får här för de kommer inte att ”fastna”.

  12. 12 Lindy

    Oj, du som är perfekt! Bli överens med din kropp bums!! Dina ben ser jättestarka ut och vilken mage! Var nöjd!

  13. 13 emma

    haha åh vad jag känner igen ansiktsuttrycket från när man betraktar sin egen kropp. att det ska kännas så himla jobbigt att bara titta på sig själv är ju för illa. kan meddela att jag ser mycket muntrare ut när jag tittar på din kropp iallafall, för du ser frisk och stark och fin ut!

  14. 14 Malin

    Du som är så vacker! du har ju både kroppén och ansiktet!
    Fokusera inte på det som är ”fult” utan det som är fint, vilket betyder allt!

  15. 15 magnus

    Tycker du har ett väldigt vackert ansikte och en lika vacker kropp..

    :-)

  16. 16 Tove

    Jättefin! Precis sån kropp skulle jag vilja ha.

  17. 17 Ellen

    Herre min skapare. Alla tjejer vill se ut sådär! Jag önskar definitivt att jag gjorde det!

  18. 18 Linda

    Du har den finaste kropp jag någonsin har sett! Du ser ungefär ut som mig fast lite mer tonad. Jag har alltså haft massa komplex helt i onödan.


  1. 1 Ibland är det en sån där dag… « Angietankar

