Katt

09Sep10
52 år
165 cm
BMI 39,5


16 Responses to “Katt”

  1. 1 Anna-Maria

    Påminner om Venus från Willendorf både i kropp och komposition. Vackert.

  2. Härlig kropp, rund och vacker! Mycket kvinnlig, inget fel alls på den.

  3. 3 Elin

    Tänkte precis som Anna-Maria, du ser ut som Venus! inte illa att likna en ikon som henne. :)

  4. 4 emma

    åh vad fräsch du ser ut för att vara 52 år! du ser stark och vacker ut. mycket fin bild.

  5. 5 klara

    vacker!

  6. 6 Linda

    Jag hade tippat på att du var 20 om du inte hade skrivit åldern! Smokin hot!!!!

  7. 7 Ellix

    wow… vad vacker du är!!!

  8. 8 Jeanette

    Vacker kropp!Jag skulle aldrig ha gissat att du är 52.Inte för att åldern spelar roll,Men man föreställer sig en helt annan typ av kropp när någon är i 50 års åldern.Jag är säker på att du är stolt över din kropp och trivs bra i den!jag hoppas det i alla fall =)

  9. Jättefin! Älskar kurvorna.

  10. 10 Markus

    OMG! Var har du hittat underkläderna? Fantastiska.

  11. 11 Lasse

    Du är en helt underbart vacker kvinna – helt ljuvliga former, jag säger bara: wow!

  12. 12 Malin

    Jag tycker allt är fantastiskt! Kroppen. Underkläderna. Halsbanden. Frisyren.

  13. 13 Minna

    Helt underbar! :)

  14. 14 Malin

    Jätteunderbar frisyr. Måste jag säga. Igen.

  15. 15 Anna

    vacker kropp!

  16. 16 kackerlacka

    52!!!!! va?? Du har ju hud som att du var 20. Jag är avis och jag är halvvägs. Suck. Nåja, du är fin och kurvish:-)



