Christian

11Sep10

30 år
190 cm
114 kg
BMI: 31.6 (FETMA)
Jag har länge varit väldigt obekväm med min kropp, vilket förmodligen har att göra med mobbning i grundskolan.
För fem år sedan var jag uppe i strax över 130 kilo, strax därefter fick jag typ 2 diabetes och sen dess är det en kamp att gå ner.
Jag börjar bli mer och mer bekväm i min kropp. Bekvämligheten med kroppen ökar självförtroendet och det ökade självförtroendet ökar bekvämligheten.
(De jättesnygga knävelborrarna gör ju sitt också.)Win-Win.



13 Responses to “Christian”

  1. 1 emma

    yes! jag är så oändligt TRÖTT på alla bilder på medias idealman som är trimmad, vaxad och solad. det är såhär JAG vill att en karl ska se ut. sen får ju givetvis alla andra gilla vad de vill, det har jag inget problem med. men likriktningen i alla bilder som visas är så tröttsam så jag vill spy. du är superfin christian och knävelborrarna (erkänner att jag fick googla) klär dig ypperligt väl! :)

  2. 2 anonymis

    tycker att du är fin :) och det är verkligen inte alla killkroppar jag tycker det om. du ser mysig ut. skägget och tatueringarna är en bonus.

  3. 3 Julia

    Du är jättefin! Gillar din mage och kroppsbehåring, alltid tyckt att det är gulligt och mysigt :) Sen har du jättevackra händer också, var nöjd och stolt över dig själv!

  4. 4 Anders

    Skönt att höra att du har vuxit i din kropp och trivs i den. Självklart ska en riktig karl ha knävelborrar – om inte helskägg, såklart. Är det en C.O.G-tatuering högst upp på högerarmen, förresten ? :)

  5. 5 henry fiat

    det är väl en sån här:

  6. Fan vad snygga ben du har!

  7. 7 Elin

    Grattis till att ha gått ner så mycket du har gjort, starkt jobbat! =)

  8. 8 Alex

    Jag måste ha hängt så himla mycket på kommunala badhus, för jag reagerar inte, och jag tycker liksom inget är märkligt. Sanarare har jag alltid tänkt att det som finns i tidningar och på tv är bara hittepå.

    Christian ser ju ut som folk gör. Helt normalt liksom, och hårig, vilket är så himla gött.

  9. 9 Elin2

    snygga ben som någon redan nämnt.

  10. 10 Ile

    ser väldigt normal ut. Inga konstigheter här. Ser ut om vem som helst.

  11. 11 Ida

    Du ser alldeles normal ut, och du ser verkligen inte alls ut att vaga over 100 kg! Blev forvanad nar jag sag att du gjorde det!

  12. 12 kackerlacka

    J-la mobbande stackare. Tänk vad de sätter prägel upp i livet. Nåja, jag håller en tumme för att du mår okej trots diabetes och du ser ut att ha en väl fungerande och fin kropp. Njuta av den:-)

  13. 13 nathalie

    Bra jobbat! Mår kroppen bra så mår man oftast bra själv :)



