M

15Sep10

20
166 cm
43 kg
BMI: 15.6

Min kropp efter nästan 5 års kamp mot anorexi. Nu har jag äntligen lyckats få lite hull i alla fall :)



20 Responses to “M”

  1. Härligt å höra att du kommit på fötter igen! Du är fin :)

  2. Jag har sett hur svårt det kan vara för tjejer med anorexi och kan bara säga: fortsätt kämpa! Du har en vacker kropp, ta hand om den!

  3. 3 Sara81

    Bra jobbat! Kämpa på!

  4. Härligt! Kämpa på! Verkligen strongt att du tagit dig bort från anorexin, imponerande! Fortsätt fajtas! :)

  5. 5 Anna

    Grattis! Hoppas du fortsätter kämpa och blir helt frisk!

  6. Modigt att du vågar lägga upp bilden… och tappert kämpat, håller tummarna för dig i framtiden :)

  7. 7 Elin

    ser ut att ha snygga bröst!! Bra jobbat med sjukdomen. Hoppas att du repar dig helt. kram

  8. 8 Anna

    Du är verkligen jättestark och jätteduktig som lyckats kämpa så länge! Fortsätt med det, nu när du lyckats få lite hull som du säger vet du att det är möjligt, och du vet hur det känns att vara starkare än anorexin. Allt sitter i viljan, det är bara du som kan hjälpa, så kämpa på, du är bäst!! kramar

  9. 9 Rebecka

    Ta en dag i taget. *kram*

  10. Keep up the good work :)

  11. 11 Maths

    Fortsätt kämpa. Ge inte efter för några negativa tvångstankar. Du har en vacker kropp.

  12. Heja dig! Du kommer vinna över sjukan. :)

  13. 13 Saga

    Grattis!

  14. Snyggt jobbat tjejen! Va duktig du är som klarat att starta din resa ur sjukdomen! Alla kramar till dig!

  15. 15 Patrik

    Håller med alla föregående inlägg ;)

  16. 16 Milla

    Go go go! Du kan övervinna den där sjukan!

  17. 17 Lasse

    Var rädd om Dig, och lycka till med Din vackra kropp!
    Låt inte någon eller något få Dig att sluta kämpa mot anorexin – Du är värd hälsa och välgång!

  18. Du är skitsnygg! Been there done that — Anorexin går absolut att äga, keep it up!

    VK

  19. 19 Beatrice

    Åh herregud. fortsätt kämpa!!! Har en vän som blev inlagd för ett tag sen, har själv haft det!! fortsätt kämpa!! det går att övervinna, älska dig själv!!! Det ser fint ut :D

  20. 20 hannah

    Tror det är den snyggaste tjejkroppen jag sett. Jag har också kämpat mot ätstörningar (eller jag kämpar fortfarande… men börjar komma ur det) men inte ens när jag var som smalast hade jag en snygg kropp eftersom den var så opropertionelig. Du har sjukt snygga propertioner!



