.

21Sep10


30 år
167cm
64 kg
BMI 23

Jag har ungefär den kroppsstorlek jag haft sedan högstadiet men min självbild har ändrats något brutalt. Jag tyckte jag var väldigt tjock och ful när jag var yngre men jag ser nu att jag är väldigt normal. Jag tycker nu att jag har en vacker och proportionelig kropp. Den är stark och frisk och fungerar skitbra. Den kan både springa, dansa och älska och annat bra.



32 Responses to “.”

  1. 1 Ulrika

    Du är ofattbart vacker! Älskar dina nyckelben..

  2. 2 Joanna

    Otroligt vacker, drömkropp verkligen!

  3. 3 Sara81

    Perfekt! Kanonfin!

  4. Du är väldigt vacker!

  5. Du har helt otroligt vacker kropp :)

  6. Du är väldigt vacker, hur fin som helst!

  7. 7 Antestoren

    Du är ju helt underbar. Din kropp ska du vara nöjd med, jag hade varit uber nöjd om jag varit en kvinna.. Ta vara på dig och din kropp..
    P.S Du ser inte ut att vara 30.. Betydligt yngre på ett posetivt sätt :)

  8. 8 Viktoria

    Magen är sååå fin ju!

  9. 9 T

    Jättefina höfter.

  10. 10 elisabeth

    herre gud va snygg du är!

  11. Ursäkta min franska men – Din kropp är helt jävla ultraperfekt! Lövli!

  12. 12 Mandy

    Drömkroppen!

  13. 13 Maths

    Det är såå tråkigt att så många har en negativ självbild i unga år. Din kropp är fantastisk och var det naturligtvis redan i tonåren.

  14. 14 elle

    vackrare kropp får man leta lääänge efter!

  15. 15 Ellix

    WOW. Du måste ha den mest perfekta kropp jag någonsin sett.
    Underbart att höra att du är stolt över den och mår bra.
    Kram

  16. 16 Tove

    Om jag någonsin, ens i närheten, kommer att se ut som du så skulle jag bli så lycklig. Du har min absoluta drömkropp. (och VAR har du köpt den där bh-n?)

  17. Riktigt, riktigt snygg! allt! Var nöjd! :-)

  18. 18 Viragolady

    WOW!!! tänk om man hade den kroppen :) och du ser verkligen frisk, stark och vältränad ut tycker jag!

  19. 19 Therese

    Du ser helt jävla fantastisk ut!

  20. 20 Elin

    snyggt!

  21. Är du 30?? Du har så himla fin hy, du ser betydligt yngre ut :)

  22. 22 kackerlacka

    wosh. grym…inställning & kropp. Hurrahurra!

  23. 23 Åsa

    Du är jättesnygg, och din inställning är ju hur bra som helst!

  24. 24 Lasse

    Grattis till Dina sunda värderingar och Din helt underbart vackra kropp.
    Erkänner utan omsvep att jag gillar både text och bild – sträck på Dig och var nöjd!

  25. 25 tommie

    finns bara ett ord, Fulländad ! :)

  26. 26 Zappen

    Oj oj oj så grymt vacker.

  27. Rent utseendemässigt (som är det vi kan bedöma) är din kropp enligt mig den ultimata, verkligen helt perfekt!

  28. 28 Hepp

    Stark, kvinnlig och vacker. En sådan kvinna man vill få barn med.

  29. 29 Anna

    Fin kropp! Du ser sund ut!

  30. 30 Cissi

    vilken vacker kropp!!

  31. 31 Eva-Lena

    Jättefin kropp! Speciellt din mage! :D Din hud ser så frisk och felfri ut!

  32. 32 Jag

    perfekt!



