Anna

28Sep10
33 år
174 cm
54 kg
BMI 17,8
Ärren är från en brusten blindtarmsoperation för över 15 år sedan. Nu tycker jag om dem. Det tog ett tag. Jag trivs i min kropp, den känns som jag.


12 Responses to “Anna”

  1. 1 godiva

    Men åh, vilken cool bild. Och cool kropp. Med ärr och allt. Fint. Superfint.

    Lyssna gärna på en radiodokumentär med bokförläggaren C-M Edenborg i Nya Vågen i P1.

    Hinner inte googla fram länkar nu.

    Men han berättar bland annat om sina ärr. Att de pryder hans kropp, berättar att han levt.

  2. 2 Kajsa

    Du är fin!

  3. 3 Maths

    Det är positivt att du trivs i din kropp. De negativa tankar alltför många har beror på yttre påverkningar. Keep it up!

  4. 4 kackerlacka

    Ah va gött att höra; ”Den känns som jag!” Viktigast av allt. Hejja. Hejja:-) Du är dunderfin!!

  5. 5 Magnus

    Ärr berättar ju en historia och gör dig bara intressantare. Du har skitfin kropp, speciellt den platta magen!

  6. 6 Hanna

    Vilken otroligt vacker kropp!

  7. 7 emma

    du är jättefin! särskilt magen! önskar att mina byxor också satt sådär snyggt. :)

  8. 8 jolie

    Åhh, det känns som jag, underbar känsla! vi e ganska lika du och jag och jag tror att min kropp börjar kännas som mig med :)

  9. 9 annapåbilden

    Tack Godiva för radiodokumentärtips. Jag är själv väldigt förtjust i ärr, defekter och skavanker. Perfektion är ointressant. Märken efter livet är oundvikligt. Och fascinerande.

  10. 10 Linus

    Bilden utrstrålar attityd, jag gillar den!

  11. 11 Filippa

    Wooooow!! Shit va vacker o snygg! Själv är jag lite kortare. Vilken fin mage o midja! Jag tycker ärr är häftigt, så epic typ o personligt :)

  12. 12 Gurkan

    Jag gillar ärr. Små bröst och smalhet.
    Du är jättevacker. Jag önskar jag såg ut sådär. Jag har alltid känt att den typen av kropp skulle passa mig mycket mycket bättre.