.

02Okt10

20 år
194 cm
61 kg
BMI 16.4

Har gått upp 7 kg sedan januari, och arbetar för fullt med att fortsätta viktökningen. Ingen ätstörning.



19 Responses to “.”

  1. Oh, en man. :) Vad snygg du är!

  2. Mkt fin man!

  3. Snyggt! Lycka till med viktökningen. Gillar dina axlar :)

  4. 4 ebba

    va fin du e! jättefin!

  5. 5 Elin

    vältränad!!! jag skulle vara glad om jag var hälften så tränad…. snygga axlar!

  6. 6 Emilie

    Vilken snygg man!

  7. RIKTIGT snygg kroppsform! Hoppas du blir nöjd snart =)

  8. 8 lillnettan

    Du ser ungefär ut som min make. Perfekt, alltså. :-) Riktigt schysst kropp, I like!

  9. 9 sagotroll

    Fint axel- och bröstparti. Snygg mage. Jag tycker du ser fin ut!

  10. 10 kackerlacka

    Keep up the good work om du vill upp lite i vikt. Jag tycker du är fin. Hoppas du gillar dig!

  11. 11 a

    lång, manlig, jävligt fin.

  12. 12 Magnus

    Visst är du smal men riktigt fina proportioner! Snygg kropp helt enkelt. Och oroa dig inte för ev. utebliven viktökning. Kilona kommer som ett brev på posten inom några år ;-)

  13. 13 Mira

    Jävlar vad snygg! :D

  14. 14 Marianne

    Vackra armar och axlar, precis som en man ska se ut!

  15. 15 TheSandbiTch

    Jättefin kropp! :) Jag gillar dina axlar och ditt bröst extra mycket också :) Ingen kroppsnoja där inte!

  16. 16 Johanna

    Du har en mycket fin kropp!

  17. Vacker, vackra händer, vacker kropp

  18. 18 Emma

    Shit vad snygg du är!!!

  19. 19 Anna

    Fan vad fin du är..!



