Chris

04Okt10

18 år
163 cm
53 kg
BMI: 19.9

Jag har alltid varit den där tunna lilla tjejen som alla trott kan blåsa bort när vinden slår till. Senaste året har jag dock växt till mig och fått både bröst, rumpa och höfter. Är nöjd över min kropp men kan ibland ha komplex över magen då jag sitter ned. Hatar den lilla valken som lägger sig över jeanslinningen och undviker därför tajta tröjor som sitter åt över det partiet.



44 Responses to “Chris”

  1. 1 Malin

    Jag är också jättesmal (väger mindre än du men är en dm längre), har BMI 16.6 och får ändå en valk på magen över jeanslinningen. Det blir liksom så när magen ”dras ihop”, den måste ju ha plats att kunna sträckas ut (som när man står rakt) och då ”blir det över” när man låter magen sjunka ihop. Så sluta tänk på valken, alla människor får den i mer eller mindre utsträckning!

    För övrigt tycker jag att du har en jättefin kropp, kvinnlig och vacker. Och vet du vad, särskilt magen tycker jag är jättefin!

  2. Wow, jag tycker att det är bra att du är nöjd. Och magen är superfin.

  3. 3 Patrik

    Du ser väldigt … hm … frisk är nog ordet jag söker. Frisk, vacker och stark. Lite valk på magen när man sitter ner är normalt. ”Alla” har det.

  4. 4 Sara

    Vi har exakt samma längd och vikt, men inte fasen har jag sådär snygga bröst! Grattis :)

  5. 5 Lili

    suuuuuperfin kropp verkligen!

  6. 6 Masen

    Det är bara att gratulera du har den perfekta kroppen. Snygga ben vacker mage och fantastiska bröst. ;)

  7. 7 Bea

    Wow! Önskar jag hade en sån kropp!

  8. Otroligt snygga bröst! :) sjukt snygg mage, du ska vara glad tjejen!

  9. Jisses, du har verkligen perfekta bröst. Avis. :)

  10. 10 Elin

    snygg hela du!

  11. Wow! Du är riktigt vacker!! Väldigt, väldigt, snygg kropp! :)

    Och du, typ alla får en valk vid magen när man sitter ner :) Man slappnar ju av den sidan och dessutom ”stretchas” inte huden ut som när man står upp.

  12. 12 André

    Väldigt fin kropp! :)

  13. 13 marie

    Herregud vilka otroligt fina bröst!

    Angående valken är det som så många skriver.. oavsett vikt så får man en när man sitter ned.. det har alla. Strunta i den och ha tajta kläder! Det är snyggt! Du har ingen anledning att gömma din underbara kropp i pösiga tröjor!

  14. 14 Maths

    Nu är WOW på sin plats! Din kropp är … Knän, händer, lår, armar, magen och inte minst dina bröst. Njut av din uppenbarelse. Det gör jag.
    Vad gäller ”valken” har alla den, men med den magen kan inte din vara framträdande.

  15. Jääävlar vilka snygga bröst du har tjejen!

  16. 16 Mandy

    Damn, you are hot girrrl ;) Hehe, nej men.. vad glad över din kropp. Riktigt fin!

  17. 17 kackerlacka

    Var du väldigt nöjd med din kropp. Du ser både stark och vacker ut.

  18. 18 Antestoren

    Dina bröst måste vara något av det vackraste jag skådat.. Och ihop med din underbara kropp är du topp 10… Ta hand om dej !

  19. 19 Josefin

    Men vilka bröst du har människa! Till och med jag som är heterosexuell tjej vill klämma på dem *skratt*

  20. 20 Ellix

    WOW
    Du är bland det vackraste jag sett!!!

  21. 21 Ulrika

    Du är banne mig något av det vackraste jag har sett i hela mitt liv.

  22. 22 mimmi

    säg en kvinna som inte har komplex över sin mage när hon sitter ner. Du ser otroligt snygg ut och dina bröst är obegripligt snygga, så fasta trots storleken

  23. 23 emma

    Wow vilka bröst. De är så välformade så de nästan ser opererade ut. Vilket de kanske är, vad vet jag. :) Fina iallafall! Vill också slå ett slag för din jättefina och jämna hud.

  24. 24 Chris

    Tack för alla fina kommentarer! Det värmer verkligen.

    Måste dementera om ”operations-kommentaren”, tar det som en komplimang men det ni ser är endast naturens under. *börjar få ett litet ego*

    Men tack så hemskt mycket! Mitt självförtroende har inte alltid varit på topp men efter att jag sett alla era snälla kommentarer så får jag börja omvärdera mig själv.

    Tack, tack, tack!

    • 25 Patrik

      Det är bröst som dina som kirurgerna försöker efterlikna. Tyvärr lyckas de ytterst sällan. :)

  25. 26 janne

    Om jag vore kvinna, skulle jag vara helnöjd med denna kropp

  26. 27 Anna

    Du har en helt perfekt kropp! Var stolt över, och rädd om den!

  27. Bland de snyggaste bröst jag någonsin sett!

  28. 29 Magnus

    Om man utvecklas sent så tar det väl också kanske ett tag att bli helt bekväm i sin kropp. Det är bara naturligt och kanske t.o.m. nyttigt att det sker gradvis. Hur som helst så har du en jättefin och kvinnlig kropp. Hela du är fin men framförallt dina ben och ditt nack, hals och bröstparti. Dina bröst är såna som som många av mina tjejkompisar (tråkigt nog) drömmer om trots att dom redan har fina bröst.

    Hela din kropp utstrålar välmående och jag tycker att du (med all rätta) ser ut att vara stolt över den. Fortsätt att vara stolt och må bra!

  29. 30 cecilia

    suck! SÅ fin

  30. 31 martin

    Du har en kropp som får hela mig att skrika wow! Så sjukt snygg!!

  31. Jag vet vad du menar när det gäller den där lilla sk ”kakmagen” xD
    Har en själv också :/
    Men din syns ju inta alls :)

  32. Perfect 10, eller hur man nu säger :) Otrolig kropp!

  33. 34 johanna

    Du ser ju exakt ut som mig? Hur är det möjligt?

  34. 35 TheSandbiTch

    Du har verkligen perfekta bröst! Jag skulle jättegärna vilja ha såna själv. Själv så har jag A 75- A 80. Och det är inte speciellt kul. Jag har inte ens ”springan” mellan brösten. Så det ser ut som att jag är plattbröstad.

  35. 36 Elina

    WOW! vilka SJUKT snygga bröst du har!! hela du är fin!

  36. 37 Eva

    Vilken kropp!! Dina bröst är helt underbart snygga!
    Om ditt ”magproblem” så har jag exakt samma .. Men det är bara att inse att en frisk och normalt levande människas kropp beter sig på detta viset när man sitter ner. Jag är på god väg :)
    Du har en kropp som många skulle dö för! :D

  37. 38 M

    Såna tuttar vill jag också ha, som ”pekar” uppåt. Och runda! Fyfan vad orättvist :( Jättefin kropp, magen med. Och hyn! Shit.

  38. 39 Tjej

    Du har de snyggaste bröst jag sett.

  39. 40 christina

    Otroligt fina bröst! önskar vi hade kunnat byta!

  40. 41 Ida

    Gud vilka snygga bröst du har!

  41. du har verkligen en fin kropp, skulle göra allt för att se ut som du !

  42. supersnygga bröst!

  43. 44 André

    Nån form av veck vid magen måste det ju bli när man sätter sig, annars räcker ju inte huden till när man reser på sig ;)



