06Okt10

17 år
174 cm
98 kilo

Det är svårt att vara stark och tycka att jag är snygg varje dag.
Det är svårt att lära mig att älska mig själv.
Det svåraste är att överleva i den här åldern bland alla zero-size tjejer när man väger nästan 100 kilo.



53 Responses to “”

  1. Fast du är fin som du är. Tro mig.

    Du är precis lika attraktiv som vilken annan som helst.

  2. 2 mitha

    Du är jättefin och ser absolut INTE ut att väga nästan 100kg! Va stolt över din kropp för du är fin!

  3. om jag skulle gissat så skulle jag gissat på mellan 70 och 80 kilo.

    skitsnygga bröst i den där bh:n! :)

  4. Det är inget fel alls på ditt utseende och din kropp. Strunta i size-zero tramset. Du är äkta. Du är genuin.

  5. 5 Emilie

    Vilken kropp!

  6. Du har jättefina bröst :)

  7. 7 Lina

    Du är ju jättesnygg! Fina proportioner och snygg mage! Och vi är nog många som är avundssjuka på dina bröst! Håll ut! för mig kom självkänslan i takt med att jag blev äldre :) Dock var jag inte alls lika modig som dig när jag var 17 år, själv vågade jag knappt se mig i spegeln i underkläder.

  8. 8 Linda-Marie

    Skulle aldrig gissa att du vägde närmare hundra om du inte skrivit det. Det bevisar att man aldrig ska gå efter siffrorna som visas på en våg. Fin kropp!

  9. Du är jättefin! Hade aldrig kunnat gissa att du vägde närmare 100. Vågen är inte mycket att lyssna på.

  10. 10 Anna

    Du har en vacker kropp. Riktigt fina bröst. :)

  11. I hear you.

  12. Jag tycker du är mycket vackrare än alla de där size-zero! :)

  13. 13 Julie

    Det syns inte alls att du väger nästan 100, du är jättefin ju! Du borde vara nöjd med dig själv :)

  14. 14 Anna

    Vikt är bara en siffra, så länge du mår bra spelar det ingen roll vad du väger! Dessutom ser din kropp jättefin ut :)

  15. 15 Josefin

    Jag undrar hur många av de där size-zero-tjejerna som är gröna av avund när det gäller dina boobs, det är nog en hel del det ;) Jag tycker hela du är jättefin…100 kilo, det hade jag aldrig någonsin gissat på :-o

  16. Du är ju hur fin som helst tjejen!

  17. 17 kackerlacka

    Wosh, du är kanonfin och dessutom sjukt modig som gör det här vid den åldern. Jag, som är 10 år äldre, sitter och vill och vill men vågar inte. All cred till dej. Och glöm inte bort att size-zero är noll att eftersträva och dessutom inte så där himla hälsosamt om man toksträvar efter det.

  18. 18 myra

    du är väldigt vacker. var snäll mot dig själv.

  19. Vad chockad jag blev när det stod att du väger 98 kilo! Vart sitter dom kilona menar du? Du ser absolut inte ut att väga det, snarare tio kilo mindre, minst. Som sagt, jag är chockad..

  20. Jag kommenterar inte ofta här, men jag var bara tvungen att säga att du ser jättefin ut :)

  21. 21 Josefin

    Tycker du är vacker.

  22. Menar du verkligen NITTIOÅTTA?
    78 ser det mer ut som.
    Jättefin kropp har du!!
    Bra exempel på att vikten inte alltid har betydelse :)

  23. 23 marie

    Sååå fin kropp ju! Jag hade heller aldrig kunnat gissa din vikt. Helt enkelt jävligt läcker kropp! Jag väger ungefär som dig och är ungefär lika lång också men har verkligen inte så fin kropp som du. Var stolt över den!

  24. 24 Nene

    Men gud, du väger likamycket som mig men du har ju en fin platt mage och
    fina bröst. Sådär ser absolut inte jag ut!!
    Önskar jag hade din kropp..

  25. 25 S

    Åh. Jag har ungefär samma mått som du, men ser inte alls ut så… skatta dig lycklig ;) !

  26. 26 Man 32

    Du har en jättefin kropp!

  27. 27 Liz

    När jag såg dig tänkte jag ”wow, så där skulle jag vilja se ut!” och sedan såg jag din vikt och gick ”WHAT?”. Strunta i size-zero tjejer och var dig själv. Du har en jättefin kropp!

  28. 28 Anna

    Nämen, kan inte tro att du väger 98. Jag har ett mycket lägre BMI, men jag lovar, jag ser större ut. Du ser verkligen inte överviktig ut, fin och hälsosam. Mycket vackrare än size zero.

    Och så skiter vi totalt i storleken. Du har jäääkligt snygg kropp! Skulel gärna väga 98kg om jag såg ut som du. Tiopoängare! KRAM!

  29. 29 Elin

    vilka bröst!! och snygg bh och färgen på den.

  30. Du är ungefär som mig, jag är dock 20 och väger 108kg.
    Självklart är det svårt att som tonåring acceptera sina kilo när man har modet/size zero i hälarna jämt. Men strunta i det, ta åt dig av dessa kommentarer du får, du är jättefin!

    Du är huuuuur fin som helst i kroppen!
    Och jag skulle aldrig gissa på att du vägde 98kg tex.
    Vikten är bara en siffra!

  31. 31 Linda

    Men du ser ju inte ut att väga mer än typ 60kg! Jag väger något mer än dig och har värsta hängmagen! Tänk om man såg ut som du gör!!

  32. 32 Malin

    Jag hade aldrig gissat att du väger 98. Du ser mycket mindre ut. Ska jag vara ärlig så tycker jag att du är riktigt vacker.

  33. 33 Ellix

    Du har superfin kropp, och som många andra undrar… vart har du gömt de där 98kg. Själv väger jag strax över 100 och jag ser ut som en michelin gubbe ;-)

    Du har otroligt vackra bröst och en underbar siluette!

  34. 34 Maths

    Jag måste säga som många andra. Var har du gömt alla dessa 100 kilo? Du har vackra höfter, mage och händer.

  35. 35 Cissi

    jag skulle vilja ha dina bröst!! du har en jättefin kropp!

  36. 36 sara

    snygg som fan ju

  37. 37 Tilda

    Vet inte vad jag ska säga.. Har haft ätstörningar i flera år, är underviktig men känner mig överviktig & har sjuka komplex för min kropp. Har tittat på din bild väldigt, väldigt länge nu & funderar på varför jag har kastat bort all denna tid på att svälta & plåga mig själv. Jag vill ju se ut som du! Du är så j*vla vacker!! Du anar inte vad din medverkan här betyder för mig. Tack.

  38. Hei!

    Du ser fantastisk ut! Jeg veier omtrent like mye som deg, men jeg synes du ser fastere og bedre ut!

    High five for bra pupper når man er en frodig jente! :)

    Vakker er du!

    Bilder finnes på min blogg :)

  39. 39 Sofia

    du har samma kroppsbyggnad som mig å jag älskar inte heller i min kropp riktigt, har alltid velat gömma mig i stora kläder. men nu har jag insett lite mer att det är inte så farligt, för när jag frågar folk hur mkt dom tror att jag väger å att dom måste svara ärligt å att jag inte bryr mig om hur mkt dom tror så gissar dom på 70 kilo. åtta av tio gånger! :) så när jag säger min vikt så frågar dom va jag har för våg, för det kan inte stämma säger dom. :P

    Så var nöjd för du är vacker, och attraktiv, vikten är bara en lögnare! :) stå upp för det är du värd! :D det är många som önskar dom hade din kropp, var stolt! :D

  40. 40 Jag som är på bilden...

    Tusen tack för alla fina kommentarer. Tyvärr är jag väldigt dålig på att ta emot positiv cred.
    Den här bilden togs i våras. Nu väger jag 106 kilo och mår jättedåligt. Mycket som är emot mig i livet över huvudtaget just nu.
    Det kanske finns folk som kan vara lyckliga i min kropp. Men inte jag. Förlåt.

  41. 41 Anna

    Jättevackra former! Fina propotioner och vackra bröst!

  42. 42 Malin

    Riktigt fin kropp har du! Du ska vara stolt över dig själv :)

  43. 43 F

    Vacker du är !! fina bröst !

  44. 44 Marco

    Fantastiska kurvor. Siffror betyder ingenting, du ska vara glad åt dendär kroppen!
    Kram!

  45. Du har vacker kropp och jättefina bröst. Fina proportioner.

  46. 46 Hanna

    Vilken otroligt snygg kropp! Jestas!

  47. Jag skulle aldrig ha gissat att du väger nästan 100kg, ser mer ut som 70kg. Skitfin kropp! Spelar ingen roll vad vågen säger.

  48. 48 M

    Ser väldigt fast och jämn ut! Brösten ser exakt lika stora ut. Lite avundsjuk, trots många kilo minus. Du är fin!

  49. 49 Chaarmy

    Shit! vad fin kropp du har!
    skulle kunna dö för att få byta, själv aär jag 176 cm och väger ca 76. vart dina 98 :O kilo kommer ifrån det förstår jag inte för jag hade gissat på kanske 65. Var stolt över din kropp.

  50. Din kropp är rätt lik min, fast din är finare,
    jättefin till och med! jag är 17, precis som du.
    tro på dig själv! och se de fina hos dig!

  51. 51 LoveLee

    Men himmel vilken vacker kropp du har, tjejen!! :D Och modig och stark är du som vågar visa upp den här! Klart det är jobbigt i tonåren när man bara vill passa in och vara som alla andra, men det blir bättre. *styrkekramar*

  52. 52 Jessica

    Guuuud, vilka snygga bröst du har! Din kropp är SKITSNYGG, hade själv velat ha din kropp!!!

  53. Jäklar vad snygg kropp du har! =D



