.

08Okt10

28 år
163 cm
72 kg
BMI: 27,1

Man vill ju oftast ha det man inte har, många gånger har jag önskat att jag hade mer kvinnliga former, smal midja och lite mer höfter.



17 Responses to “.”

  1. 1 Emsi

    Yeah, vältränad!

    Jag tycker din kropp är fin, jag skulle gärna iklä mig den, men har förståelse för det du skriver. Så är det ofta.

  2. 2 MrArboc

    Jaha, tittar man på BMI är du överviktig. Skulle jag ge ditt signalement baserat på bilden skulle jag använda ordet ”smal”.

    Där ser man.

  3. Seriöst, bmi 27? hur lyckas du med det? jag skulle chansat på nånstans runt typ 22 eller så. Jag är lika som du (1,64, 72 kg) men har mycket rundare former!

  4. 4 Linda

    Hur kan du ha BMI 27? Jag skulle ha gissat på 20.. Du är smal.

  5. 5 Sooofia

    Oj vad fin kropp!

  6. 6 dalkarln

    gillar dina magmuskler=)

  7. Har man mycket muskler så får man ju högt BMI fast man inte är tjock. :) Vad vältränad och fin du ser ut!

  8. 8 Julie

    Jättefin kropp! Önskar jag såg ut som dig :)

  9. 9 Maths

    Det är så mycket lättare att inte tycka om sitt eget utseende. Man förstorar upp någon detalj. Jag tycker att du har en vacker kropp.

  10. 10 Anna

    Du är så fin!

  11. 11 Jen

    Ah men här är ju toppenexempel för min del precis det denna sidan vill visa; hur olika vi är!
    Jag är 2 cm längre och 3 kg tyngre, men jag är lååångt ifrån så tonad som du är i kroppen! Du har en toppenfin figur och jag sku älska klä mig i snygga jeans och toppar och visa upp mig om ja såg ut så :)
    X

  12. Lite lustigt där, två centimeter kortare än dig, runt tio kilo mindre, och jag själv finner mig tjock. Du hade fantastisk kropp!
    Där ser man så lustig ens egna kroppssyn är.

  13. 13 Elin

    Så snygg och vältränad. Känner igen mig i att vilja ha mer höfter och getingmidja, ja kvinnlig kropp men faen vad snyggt det är med smal och muskulös kropp som din också. Och ja, som min. Men så mycket lättare det är att beundra någon annans kropp :)

  14. 14 Archibald

    Ett klockrent exempel på att muskler väger mer än underhudsfett. Snyggt. Du ser inte tjock ut, snarare vältränat muskulös. Var stolt.

  15. 15 magnus

    Jag kan flyga.. jag är inte rädd :-)

    Skämt åsido så har du en fantastisk kropp :-)

    mvh

  16. 16 Jag på bilden

    Vill bara säga tack för alla fina kommentarer, det gör gott i själen!

  17. 17 flicka20

    vad konstigt.. jag är också 163 cm och väger ca 6-7 kg mindre än dig men kollar på din bild och tänker: FAN VA SMAL HON ÄR! varför ser inte jag ut som dig fastän vi är lika långa :) själv ser jag inte mig själv alls som smal någonstans. hihihi!



