.

14Okt10

174 cm
94 kg



14 Responses to “.”

  1. Jättefin kropp, verkligen :D

  2. 2 millyzz

    Fin Kropp :)

  3. Härliga höfter, ljuvliga!

  4. 4 Magnus

    Precis vad jag tänkte när jag såg bilden. Riktigt fina höfter! Och ärligt talat så undrar jag var dom 97 kilona sitter någonstans? Du har hur som helst en rikigt fin och kvinnlig kropp!

  5. du måste ha en hel del muskler, för det syns inte att du väger 94 kilo:)
    mysig kropp.

  6. Även jag undrar vart dom där kilona sitter, för jag ser dem inte! Väldigt fin midja :)

  7. Kan bara instämma med vad alla andra säger. Men vill tillägga att fina ben och en söt mage ;)

  8. 8 Masen

    Du måste ha något fel på vågen. Var sitter dina kilon? Du är kanon fin.

  9. 9 Erik

    Härligt

  10. 10 Julie

    Oj, vad fin du är! Jag väger lite mer än dig och är några få cm kortare, men sådär fin kropp har inte jag! Fint markerad midja, snygga ben och platt mage. Håller med dem andra – syns inte alls att du väger över 90 kg. Jättefin!

  11. 11 Annika

    Oj!

    Var sitter de 94 kg nånstans? Snyggt!

  12. 12 lillnettan

    Du hade möjligtvis inte en ryggsäck fullpackad med tegelstenar på dig när du vägde dig? ;-) Säger som de andra, finns inte en chans att man någonsin skulle tro att du väger 94 kg. Hade tippat på kanske 70-75.

  13. 13 LucyAnne Thrope

    TACK!!!
    Jag är för visso ett par cm längre & har [i alla fall som jag upplever det] mer att förpacka upptill, meeen, det där skulle nästan kunna varit jag, vågen visar det samma, min kroppsform är också åt dte där hållet & jag har också en hel del midja!
    Nu måste jag omrevidera min självbild, jag är inte fet, om jag ser ut så där =)

    Så tack! =)

  14. 14 Malin

    Vi ser väldigt lika ut kroppsligt och skulle ALDRIG gissa på att du vägde 94 kg!!



