Susanna

20Okt10

31 år (inga barn/födslar)
165 cm
51 kg
BMI: 18,7 (underviktig)

Hela mitt liv har jag varit ”liten”, fram till bara några månader vägde jag 47 kg och hade ett BMI på 17.3 — alltså underviktig, menmina värden har varit ok och de flesta läkare som jag har pratat med har sagt åt mig att det vore bra att gå upp i vikt men att det är väldigt individuellt så att jag inte borde oroa mig så mycket. Nu har jag äntligen gått över 50-strecket och är ganska nöjd, lite mer former (bröst och rumpa!), lite rejälare armar och ben, men magen känns helt oproportionerlig och nästan lite lustig. Det där med magen verkar många kvinnor i olika storlekar våndas över – varför är det så?



9 Responses to “Susanna”

  1. Finns inget att säga mer än: Du är VACKER!

  2. 2 Magnus

    Fan 31 år och sån kropp! Du är jättefin! Hur magen ser ut kan bero på hållningen också, du ser ut att svanka en del på bilden och då SER magen tyvärr lite större ut.

  3. 3 Karolina

    Du är så vacker!! :)
    Det där med magen känner jag igen, kag har en precis likadan.
    Men har insett att det bara är till att gilla. :)
    Kram på dig!

  4. 4 Mandy

    Som Magnus skriver.. Men sen kan det också bero på viktökningen.. Det brukar lägga sig först vid magen, men omfördelas sedan på hela kroppen efter ett tag.. så oroa dig inte för mycket, du är jättefint :)

  5. 5 emma

    Nej men, du ser ju ut som jag, trots att vi tydligen har helt olika siffror. Vad kul att se! Jag tycker du är superfin (och ska jobba på att börja se mig själv så med:)!)

  6. 6 Martin

    Helt perfekt kropp =)

  7. 7 cecilia

    sjukt vackra höfter!

  8. 8 Jenny

    Å vad glad jag blev av din bild! Jag har alltid varit underviktig, men har nu lyckats gå upp så jag är normalviktig. Men jag tycker fortfarande jag är för smal. Kanske kan din bild hjälpa mig att tycka bättre om min kropp och vara nöjd med den jag är. Du har en jättefin kropp tycker jag och ser inte alls ”för smal” ut. Jättefina former och alldeles lagom :)

  9. 9 Gurkan

    Du är jättejättefin! :) Har också svank vilket gör att magen putar ut mer men jag är inte tjock – fast tyvärr hackar jag ofta på mig själv pga det. :(



