Peter

24Okt10


23 år
190 cm
109 kg
30.2 BMI (fetma)

Jag har svårt att visa mig utan kläder, därför drar jag mig för att åka till stranden, basta med andra etc.
Min självbild hindrar mig i vardagen. Jag önskar verkligen att det inte vore så.



18 Responses to “Peter”

  1. 1 Johanna

    Du är jättefin. För mig utstrålar du allt som jag vill ha hos en kille. Trygghet, manlighet, styrka. Och samtidigt mysighet, en sån man vill krypa i famnen på helt enkelt. Och jag är lika gammal som dig, så jag vet att vår generation kan verka osedvanligt ytlig. Men långt ifrån alla upplever idealen som det mest attraktiva. Tro mig, vi är rätt många som söker något annat faktiskt. Försök vara lite snällare mot dig själv, du har ingenting att skämmas över, tvärt om.

  2. 2 emma

    jag skriver under på allt som johanna skrev. mycket bra uttryckt. du är fin peter!

  3. 3 Åsa

    Även jag håller med ovanstående. Ingen är så elak mot dig själv som du är, och det finns ingen anledning till det heller!

  4. 4 Milla

    Min pojkvän har också några extra kilon men jag älskar honom precis om han har. Du behöver absolut inte skämmas! Ut och njut av allt vad livet har att erbjuda. Du ser härlig ut!

  5. 5 hurryville

    Tycker du ser bara bra ut! Rejäl och manlig!

  6. Jag ser absolut inga fel med din kropp, tycker du är fin!
    Hoppas verkligen du kan komma att bli nöjd med dig själv också, kunna vara på stranden utan att det känns jobbigt :)

  7. Det enda problemet jag skulle ha med dig på stranden skulle vara om du går och gömmer dig själv. Människor med självförtroende är sexigt! Jag hoppas att du kan lära dig att trivas med dig själv :)

  8. 8 Josefin

    Men varför, du är ju fin! Jag hade då inte skämts över dig på en strand inte ;)

  9. 9 marie

    Jag ser då inga fel på din kropp, propertionerlig och bra! Tråkigt att du inte trivs med din kropp, men jag vet hur det känns. Du borde dock vara stolt över den för det är inga fel på den alls.

  10. 10 Eva

    Du är fin ju!

  11. 11 Linn

    Känner igen mig i det där, jag har samma tankar om min kropp. Men inser väll att jag skulle må bättre av att släppa dom, samtidigt som jag ser det som en fullkommlig omöjlighet.

    Med det sagt vill jag säga att du är superfin! Så tänk om och tänk rätt. Med rätt personlighet så spelar inte kilon någon roll. Dessutom har du ju inget att skämmas för!

    (Bara för det är hyckleri betyder inte det att jag har fel, hihi)

  12. 12 Elin

    ser ut som väldigt många gör! snygga ben.

  13. 13 Emilie

    En härligt kramgo kille!

  14. 14 Archibald

    Ja Peter. Det är bara att börja trivas med dig själv, så kommer andra att göra det med. Samma sak för både män och kvinnor. Du ser ut precis som en stor del av de män jag ser i diverse omklädningsrum och på allmänna badinrättningar.

  15. 15 Archibald

    Sen tycker jag varken att du ser söt eller kramgo ut. Snarare som en rejäl och stadig karl. Något att hålla i när det blåser. Med lite pondus bakom den kroppen, tror jag den sätter respekt i både en och annan bråkstake.

  16. 16 Cissi

    Jag håller med alla egentligen, speciellt dem längst uppe! Du ser stabil och manlig ut i din kroppsform och har absolut inget att skämmas över, tvärtom!! Jag tycker att du ska vara stolt över din kropp!

  17. 17 a

    bmi är så missvisande tänker jag. skulle aldrig se dig som någon med ”fetma”. din kropp ser bra ut, hade gärna sett ut så själv.

  18. Du är inte alls för fet, alldeles lagom tycker jag.



