Sofie

26Okt10

27 år
168cm
74kg

Blev tvillingmamma för 5 månader sen och visst har kroppen förändrats, men inte så mycket som jag trott. Är inte helt nöjd, men den har ändå burit mina två barn, vilket är fantastiskt.



21 Responses to “Sofie”

  1. 1 dalkarln

    vacker!

  2. 2 magnus

    Grattis till dina tvillingbarn :-)

    Din kropp är väldigt fin Sofie

    Mvh Mange

  3. 3 Alexandra

    Öhm, du ä ju dösnygg! Du är vacker utan fotnoten ”har fött barn”, men det tål att sägas för att nyss ha fått barn är du ju enastående, men det hade ju varit ändå!

  4. 4 Anna

    Fin kvinnlig kropp!

  5. 5 Masen

    Vilken fantastisk kropp :-)

  6. Prefekt kropp i alla avseenden, mycket underbara linjer.

  7. Och vilken fantastisk kropp du har som har fött två barn! Fin är den också. Du kan vara stolt.

  8. 8 Roses

    Jag är sju år yngre än dig, men har ändå mycket tankar kring det där med att föda barn. Det skrämmer mig på så många punkter och jag måste säga att jag blev fruktansvärt glad över att få se någon som är så vacker och fött barn.
    Jag har väldigt svårt för min kropp och är rädd för att jag ska få ännu mer problem med den om jag en dag skaffar barn.

  9. 9 Man 32

    Du har en fantastisk kropp! Du har all anledning att vara stolt över den!

  10. 10 K

    Men wow, vilken underbar kropp! Och efter tvillingar! Var supernöjd och stolt, du är supervacker!

  11. 11 Ellix

    Herregud vilken vacker kropp. Hade aldrig gissat på att du burit tvillingar (inte ens ett barn).

    Du är SKITSNYGG!!!

  12. syns inte ett dugg att du nyligen varit gravid med tvillingar. Måste säga att du har en sjukt snygg kropp.

  13. 13 Marianne

    Jag har precis gjort en Gastric Bypass i hopp om att bli av med de flesta av mina överviktskilon. Jag är 5 cm längre än dig och har satt min målvikt till 68 kg men efter att ha sett din kropp får jag nog ändra mig för de är ju precis de där kurvorna som du har som jag också strävar efter. Tack för att d vågade lägga ut en bild och öppna mina ögon. Kanske är mer rimligt med 75-80 kilo för mig ;)

    Du är i vilket fall som helst underbart vacker och har vad jag kallar en perfekt kropp!!

  14. Så jävla snygg :) Jag tycker verkligen att du har de Perfekta formerna!

  15. 15 Sara81

    Riktigt riktigt fin! Skulle aldrig gissat att du nyss fött barn!

  16. 16 Josefin

    Du är fantastiskt fin!

  17. 17 H

    Alltså.. jätteglad att du har haft en sådan enorm tur, att du fött tvillingar å ändå får se sådär fantastiskt fin ut i kroppen! Vara så slät och fin över magen ändå, efter så otroligt kort tid. Det dröjer ju ändå några år innan magen dragit ihop sig helt å hållet, säger dom. Men det SYNS ju inte att du fått tvillingar!! Jag hade inte din tur… min mage ser ut som skit, skrynklig, hänger ett stort sjok med hud rakt ner när jag böjer mig framåt.. trots att det är över tio år sedan dom kom. (Ingen träning hjälper heller, är verkligen huden som blev över.) dödsavundsjuk på dina fantastiska bröst och mjuka former också! NJUT och var tacksam!! (Jag tror inte att majoriteten av tvillingmammor har sådan tur som du har..)

  18. 18 Sofie

    Oj! Tack så jättemycket för era fina kommentarer! :)

  19. 19 Lasse

    Grattis till tvillingarna, och grattis till att Du har blivit skapad så väldigt vacker!

  20. 20 Marlene

    Vaaa???? Har DU fått tvillingar, för FEM MÅNADER sedan? Sjukt, har du plastikopererat dig? Du har så himla platt mage, mycket finare än min, och jag fick ETT barn för 17 månader sedan… Önskar jag hade din mage kan jag säga…

  21. 21 K

    Det syns inte att du fött barn över huvud taget! Måste ha kanonbra hudkvalite!



