Martina

30Okt10


28 år
167 cm
85,7 kg
BMI 30,7



9 Responses to “Martina”

  1. Jättefin, rund och go! Inget fel alls på dig, skäms inte över dina kurvor!

  2. Du är jättefin!

  3. Jag håller med Klumpesnusk, verkligen en helt underbar kropp

  4. 4 Josefin

    Vi är lika långa och du ska alltså väga 30 kilo mer än jag. Var i hela fridens dag gömmer du dom kilona någonstans!? :-o

  5. 5 c

    Vilken fantastisk kurvig och feminin kropp, du kan vara stolt över den :)

  6. Tack! Jag skäms faktiskt inte, för det mesta, utom över dubbelhakan och magen… (notera den strategiska placeringen av kameran? ingen dubbelhaka!) eller skäms är fel ord, ”tycker illa om” är det snarare. Men eftersom det här med att banta verkligen inte är min grej så måste jag börja lära mig att acceptera att jag ser ut som jag gör. FA for the win. =)

    Josefin: jag vet! folk brukar säga så när de får veta hur mycket jag väger. Jag är ”big boned”, uppenbarligen. Eller nåt.

  7. 7 Ellix

    Jag blir så glad över att se dig!! Alldeles normal = )
    Du är jättefint kurvig och jaa..jättefin!!

  8. 8 Josefin

    Ja du måste sannerligen ha en benstomme av bly :D

  9. 9 Tekoppen

    O, det här känns bra. Jag har ett lite högre BMI än dig och tänker ofta att jag inte tycker om min kropp, alls, och ser jättehemsk ut. Men även om jag har ett lite högre BMI än dig, så kan jag inte se hemsk ut då du är så sjukt fin och kramgo’! Du är vacker. TACK



