Emma

03Nov10


21 år
169cm
63,5kg
BMI: 22,2



9 Responses to “Emma”

  1. Vad fin du är. Härlig solbränna och söta underkläder!

  2. 2 elin

    Snygg vältränad kropp! lik mig i kroppsformen men väger typ 20 kg mindre…. :S
    tajta ben och mage!

  3. 3 Ellix

    Wow..vilka nyckelben, mage och ben!!

    Du ser väldigt fräsch ut… så där svenskt lagom…lagom brun/tränad osv..
    Hoppas du är nöjd med din kropp!

  4. 4 Man 32

    Jättefin kropp!

  5. Du har en jättesöt rumpa!

  6. 6 Eva

    Vilken mage !! :O

  7. 7 Lasse

    Grattis till Din fantastiskt vackra kropp, Emma!
    Det skulle ta för lång tid att räkna upp alla Dina vackra kroppsdelar, men magen och rumpan måste bara nämnas. Var rädd om Dig!

  8. Jag väger ca 1-2 kilo mindre än dig, har annars samma längd, och jag tror nog du är smalare än mig och har definitivt fler muskler än jag! =P
    Önskar jag hade dina armar!

  9. 9 Sofia

    WOW! Gillar verkligen benen å rumpan, du måste träna en hel del va? Tänkte först ”shit vilken solbränna, här är en som vet hur snygg man kan va!” Grattis! Du ska verkligen vara nöj med din kropp.



