DJ

07Nov10

37 år
162 cm
47 kg
BMI 17.9

Led av lättare ätstörningar för 20 år sedan, men har numera blivit kompis med min kropp. Visst, större bröst hade varit trevligt… magrutor, fastare rumpa, större armar och ben, men…då måste man träna, och latmasken är visst och hälsar på…
Min kropp tar mig dit jag ska, den fungerar bra och är inte alls så tokig längre.

Vi är så duktiga på att hitta fel hos oss själva, när vi istället borde älska våra skavanker, dom gör oss unika och vackra.



19 Responses to “DJ”

  1. 1 Maths

    Du har så helt rätt. Det tycks som att de flesta letar efter brister och fel hos sig själva och jämför sig med något ouppnåligt som inte finns.
    Jag får gratulera till att du kommit över dina ätstörningar och framför allt att du trivs med din vackra kropp.

  2. helt klart en kropp jag skulle kunna tänka mig, superfin!

  3. 3 Henrik

    Din mage och midja är kanonfina!

  4. Du är skitsnygg!

  5. 5 elin

    Du är snygg! Jag är 27 och du har mkt tajtare kropp! =)

  6. 6 Robert

    37 år å den kroppen så är det nästan olagligt att klaga =) Men som alltid hittar man nått man inte gillar!

  7. 7 Maria

    Kloka ord från en vacker kvinna!!
    Är 10 cm längre än dig och väger 9 kg mer så mitt bmi hamnar på 18.9, alltså borde vi vara ganska lika i kroppen. Konstigt att jag ser en tjej med för breda höfter, hängig rumpa, sladdriga lår och för små bröst i spegeln när jag ställer mig framför den.
    Tackar dig och denna sida för att jag måste ta mig en funderare på hur jag ser på mig själv…

  8. 8 Man 32

    Du är bra som du är. Var stolt över den!

  9. 9 totte

    Lite roligt att se hur din och föregående post ser nästan lika dana ut. 16års skillnad i ålder och bara lite solbränna som jag lägger märket till.
    Måste dock lägga till att ni båda har sjukt vackra kroppar. att du är 37 kan inte stämma?

  10. 10 s.

    Vi är många som är helt ointresserade av större bröst. (Det finns lika många preferenser som det finns folk, det är det som är så fantastiskt). Du är min smak, fantastiskt snygg, inte minst (om du ursäktar) för din ålder.

  11. Perfekt kropp enligt mig, men det är som du säger, man hittar alltid en massa fel hos sigsjälv. Blä.

  12. 12 Linn

    WOW! 37???! Jag är 21 och skulle vara lycklig hela tiden om jag såg ut sådär!

  13. 13 Per

    Säger bara… Så snygg…

  14. 14 Patrik

    Jag håller med S här ovan … :)

  15. 15 dj

    Tack snälla söta för alla fina kommentarer! Dj <3

  16. 16 kackerlacka

    Smarta du!! Visst hade man velat tycka samma saker för si så där 15 år sedan men att de kommer till en någon gång är ju dunder!! Du ser ut att ha en både stark och snygg kropp. Be happy!!

  17. 17 masse

    tycker du har en fantastisk kropp .Puss

  18. 18 louise

    är du 37? WOW du har en kropp som en 20 åring.

  19. 19 kajsa

    herregud, av kroppen att döma ser du ut som 20. helt otroligt fin



