.

09Nov10

19 år
170cm
54kg
BMI 18.7



12 Responses to “.”

  1. 1 l

    Vad vacker du är:)

  2. Drömkroppen i mina ögon! Vacker.

  3. Galet fin! :)

  4. 4 Man 32

    Vilken fin kropp!

  5. 5 Elin

    snygg kropp! armar, mage, ben och det andra också! :)

  6. 6 totte

    sjukt fin

  7. 7 mellie

    Åh de här e ju typ som mig, ja e lite längre, lite tyngre. Va fin du e!

  8. 8 Roses

    Så himla dumt egentligen. Jag är ett år äldre, lite längre och väger lite mer.
    Vi har ganska lika kroppar, och även om jag vet logiskt att vi ser så lika ut så tänker jag bara att du är så mycket finare än jag.
    Måste verkligen jobba på min självbild, då jag vet att andra kan se mig som vacker, bara att jag inte själv gör det.

    Fantastiskt fina nyckelben, och fantastiskt fin överhuvudtaget.

  9. 9 s.

    Snyggare blir det knappt.

  10. 10 Yella

    Nyttigt att se bild på ngn som är exakt lika lång och väger precis lika mkt som en själv. Jag har förvisso fött barn och har lite bristningar, men våra kroppar är rätt lika i övrigt. Jag känner mig mycket större än vad jag ser ut.

  11. 11 Sara

    Förstår inte vad du menar med magen? Det första jag tänkte på var att din mage va snygg! Du ska vara glad att du inte har bebismage som jag =)

  12. såååå snygg!!!!



