.

11Nov10
25 år
175 cm
70 kg
Har mest komplex över hur min mage ser ut efter graviditeten.
Hatar verkligen bristningarna :( Magen ser verkligen skrynklig ut och lite hängig också.
Sen är väl ”kärlekshantagen” inge vidare heller. Vet inte hur jag ska få bort det, tränar styrketräning 2 gg i veckan. Å andra sidan är jag ganska stolt över mig själv då jag har gått ner ca 30 kilo :)


7 Responses to “.”

  1. 1 Anonym

    Äsch, försök lära dig älska din mage, eller iallafall acceptera den. Den har ju trots allt burit dina barn, eller ditt barn. För övrigt ser det ut som du har väldigt fina nyckelben och du har väldigt fin form på din kropp. :)

  2. 2 Anki

    Hej.

    Jag tycker du är fin! Gir eftergraviditeten en kropp :)
    Att vår kropp kan bära fram ett annat människa er jo otroligt, men det gir också sina ärr.

    Jag har också problem med ”kärlekshantag”, mitt tips är att träna ryggen. Når mina ryggmuskler blev större blev hantagen mindre :)

    Tack för att du delar med dig av din härliga kropp :)

    Anki

  3. 3 Linn

    VIlka kärlekshantag? Ser inga!! :) Och gud vad imponerande att ha gått ner så mycket, vad duktigt. Var stolt, du är fin.

  4. 4 Man 32

    Var stolt över din kropp, du är jättefin. Vad duktig du är på att träna förresten.

  5. 5 Ellix

    WOW!!!
    Shit va duktig du har varit som gått ner så mycket.
    Tycker dina tiger ränder på magen är fina. De är ju ett bevis på vart du varit.
    Du har helt galet fina nyckelben!! och dina bröst går inte av för hackor heller.
    De där kärlekshandtagen du skriver om om ser jag ingenstans.

    Kramar

  6. Du är ju fin ju! Ser ut att vara väldigt mysig att krama(nu är jag kvinna och inte bi, men kan ändå tänka så). En kvinnlig och fin kropp helt enkelt. (kärlekshandtagen såg jag inte, och tycker mest du ser himla mänsklig och normal ut.. inte retucherad som bilderna på modellerna t.ex.)

    Tack för att du vågar och är så modig! Jag har en mage som liknar din, och också råkat ut för det där som händer en del när dom får barn(vet inte om det beror på att mina barn var så hemskt stora eller bara är genetiskt), och har också gått ner en hel massa i vikt. När jag böjer mig fram så bara hänger det en massa hud… inget å göra åt.

    Har avskytt den och försöker bli sams med med min mage. Men när jag såg dig nu, så kunde jag ju känna ända in i hjärtat hur FIN och mysig din mage faktiskt såg ut. (mina barn har sagt det, att min mage är mysig..) Och då måste ju min vara ungefär likadan då.. så VARMT tack!

    Den här sajten hjälper verkligen mig, i att börja bli mer kärleksfull mot mig själv och se min kropp på ett annat vis. :-) Stort tack till dig och alla modiga!

  7. Vem har bestämt att slät mage är lika med snygg mage, du har fött barn och en lite skrynklig mage är fin den med :)



