Peter

14Nov10


21 år
181 cm
69 kg
BMI 21.1

Pladask! In i den digitala simhallen med er, det här är ju hur kul som helst! Vet inte hur mycket man ska [våga] skriva här alltså. Så jag nöjer mig med att hålla med alla som tidigare postat, men jag blev extra imponerad och taggad av ”Anna” (och hennes tillhörande text) som också skickat in en bild tidigare. Go vegans, och go go alla som skickat in. Till och för min Lydia.



14 Responses to “Peter”

  1. 1 En annan Peter

    Bra ölsmak har du iallafall! :)

  2. 2 lillnettan

    Haha, och jag tänkte ”god filmsmak”. ;-) Du har en skön stil alltigenom tycker jag, extra plus för busigt leende. :-)

  3. 3 Julia

    Du var riktigt fin och charmig, supersnygga ben och fin mage! En superkropp helt enkelt =)

  4. 4 Joanna

    sötis ju
    håller med om busiga leendet

  5. Vilken härlig bild, supersnygga ben dessutom ;)

  6. Åh, leendet gör bilden, härligt! Också kul att få höra att du fått inspiration från sidan!

  7. Go vegans indeed!

    Härlig bild, håller helt med om att leendet gör bilden. =)

  8. 8 Elin

    skön bild! :) snygga ben

  9. 9 Ellix

    Jättesnygga ben och världens underbaraste leende. Blir så glad av att se din bild.
    Kram

  10. 10 John Olofsson

    Du sprider en enorm glädje med ditt leende.

  11. 11 Peter

    Stort tack till alla schyssto kommentarer alltså! Nu ska jag gå ut och stila lite extra mycket med mina ben som tydligen är snygga! =)

  12. 12 Hannah

    Den här bilden gör mig lika glad varje gång jag ser den!

  13. Sjukt snygga lår! Aha benen hade du fått massa komplimanger för redan, men det kanske inte gör nåt med en till. Vilken rolig bild också.

  14. 14 Lise

    Alltså, vad jag blir glad av din bild och din text! Du är jättefin! Sitter och ler. Och ja, visst var Anna toppen! Gillade hennes inlägg starkt. Och jag tycker verkligen om ditt :)



