Josefin

18Nov10

24 år
163 cm
55 kg
BMI: 20.58



24 Responses to “Josefin”

  1. 1 emma

    Vilken härlig bild med schysst attityd! Jag blir glad av den :)

  2. 2 Peter

    Skön pose! Jag blir också glad =)

  3. 3 Anna

    Vilken fin kropp! Och vilken härlig utstrålning du har!

  4. 4 K

    Underbar bild, jättesöt tjej, superfin kropp!

  5. Skön känsla i bilden, vilket glädjetillskott! :D

  6. Jättefin och jättesnygg!

  7. 7 sophie

    ooh vilken härlig pose ;) supersöt!

  8. 8 Hanna

    Du ser så skönt lurig ut! Härlig utstrålning!

  9. 9 Lasse

    Du är ju helt underbar från topp till tå, Josefin!
    Tack för att Du med Ditt leende lyser upp höstmörkret!

  10. Söt och charmig ju! :)

  11. 11 Johan

    Jättesnygg!! Gillar höfterna.

  12. 12 Anders

    Mycket vacker! Härlig bid!

  13. 13 Tina

    Shit. Du är skitsnygg. Vilken utstrålning! självförtroende är hett :)

  14. Jättebra blogg!
    Och det var en fin bild. :)

  15. 15 Elin

    vilken slät och vacker kropp! verkligen kvinnlig. ta väl hand om den! :)

  16. 16 Robert

    Det är ju bara att inse att attityd å glädje gör kropp. Detta foto gör mig sååå glad!

  17. 17 Anders

    Kawaii !

  18. 18 Ida

    Så himla söt!

  19. 19 jullan

    Så jävla söt!

  20. 20 kackerlacka

    Åh, lovely!! Underbar pose och störtsnygga underbrallor. Du strålar bus och självförtroende. Jag hoppas du har det och är stolt över den kropp du har.

  21. 21 Alex

    Älsk på posen och hela minspelet och på dig såklart! Så fin

  22. 22 Bib

    Underbart att se en så glad tjej. Hela du utstrålar självförtroende, och det märks verkligen att du och din kropp är riktigt goda vänner. Ta hand om den och dig!

  23. Vad söt du är och jättefin kropp :)

  24. Vilken fin kropp. :) Jag gillar trosorna på något vis. Jag tycker att de samspelar bra med din attityd. :)



