Sara

28Nov10

Mitt namn är Sara och jag är 20 år. Jag har länge lidit av psykiskohälsa och biverkningarna av mina mediciner syns tydligt. Jag har gått upp runt 50 kilo av mina mediciner och har ännu inte riktigt kunnat acceptera min kropp för vad den är. Men nu för att ta ett steg i rätt riktning och lära mej leva med min kropp har jag bestämt mig för att visa upp den här på kroppsbild.



29 Responses to “Sara”

  1. Du har ju coola flames ju! :)
    Tycker du har en fin timglasfigur och att du är jättetuff som skickar in bilder hit. Tummen upp för det! :)

  2. 2 emma

    åh jag tycker du ser svinsnygg ut med handen på höften. attityd! men visst förstår jag att det tar tid att acceptera en så häftig viktuppgång. hoppas du kommer tillfreds med både ditt yttre och inre.

  3. Jag älskar bristningar. Tycker de är fina. Jag har också gått upp massor pga psykofarmaka, typ 30-40 kilo någonting, och det är en ovan känsla, verkligen.

  4. 4 Julie

    Din kropp är väldigt lik min faktiskt. Det konstiga är att jag har stora problem att acceptera min egen kropp, i alla fall när jag är naken/har lite kläder/har ”fel” kläder. MEN när jag ser dig, som har väldigt lik kropp, så tycker jag inte alls att den är så ful som jag tycker min är. Ser jag min egen kropp sådär så hatar jag den, nu reagerar jag knappast, utan tycker snarare att du ser fin ut. Konstigt att det är så egentligen, men tack för att du skickade in bilden så jag fick inse att jag haft fel när jag tänkt ”alla kroppar är fina – utom min egen”. ALLA kroppar är fina. Inklusive min egen.

  5. I would kill for your breasts :)

  6. 6 karolina

    astuff kropp, jag gillar den skarpt!

  7. 7 daniel

    Härliga former……

  8. 8 Anonym

    jättefina bröst har du!!

  9. 9 Elin

    Snygga bröst och snyggt hår! Hoppas att det löser sig med din psykiska hälsa. kram

  10. 10 Helena

    Kan verkligen känna igen mig i både din kropp och de där med att gå upp i vikt av mediciner! Åt fruktansvärt mycket kortison i tonåren när jag insjuknade i en reumatisk sjukdom och gick upp typ 55 kg på ett halvår! Sen så när jag kunde sluta med medicinen så gick jag ner allting igen men de var tufft! och bristningarna försvinner ju liksom inte..men jag kan säga att de blir betydligt bättre med tiden :-) så vänta så ska du se att de bleknar :-) Tycker din kropp är jättefin och du ska se de som att extrakilona och bristningarna är ärr efter svåra saker som du faktiskt tagit dig igenom! var stolt över det! :-) stor kram <3

  11. Tycker du är grymt modig och visar verkligen prov på attityd!!
    Underbar midja förresten!

  12. 12 Ellix

    WOW!! Vilken stark tjej du är!

    DU har jättefin midja, snygga bröst, vackert hår. Och bilden som är tagen framifrån ser du ut att vara en riktigt cool tjej.

    Kram

  13. Älskar din kropp :) Och hoppas det ordnar upp sig med din psykiska hälsa! Du har föressten ett hår att döda för ;)

  14. 14 s.

    Gud vad tufft av dig att lägga upp bilder! Jag hejar på dig så pass att jag nästan spricker! :)

  15. 15 hurryville

    Modigt!! Sitter nämligen själv här och fegar. Way to go, girl!!

  16. 16 Minna

    Jag är så avundsjuk på dina höfter! Jag hejar på dig i kampen mot ohälsan. Ge den vad den tål – du förtjänar att må bra, bättre, bäst! :)

  17. 17 Astrid

    Va modig du är… Min kropp ser ut som din. Fast jag har nog fler bristningar.. De bleker mkt med tiden dock. =)

  18. 18 anonym

    din kropp har sjukt vackra konturer!

  19. 19 Sanna

    håller med om brösten. Och fy fan vad du, och alla som lägger upp bilder här, är starka och modiga. Otroligt attraktiva egenskaper. Fler som er och världen skulle vara så mycket varmare och vackrare.

  20. 20 Pytt

    Som Helena sa, bristningarna ser jag som ärr efter när man har haft det jobbigt på ett eller annat sätt, och jag hoppas du ser det så också! Det är inget fult eller konstigt med dem, de är vackra tecken på att man har levt, och jag tycker att du (och alla andra här på kroppsbild) är så grymt modiga!

  21. 21 Alex

    All lycka till dig, det måste vara svårt bara det att gå upp ganska mycket i vikt, att veta hur man identiferar sig eftersom så mycket av det ändå ligger i ens fysiska person.

    Lycka till! Att vara tillbaka sin psykiska hälsa betyder mer än allt utseende i världen.

    Och kom i håg att vi finns som tycker att du är fin, just precis som du är.

  22. 22 Åsa

    Jag tycker det är toppen att du visar upp dig här! TOPPEN! Jag har också gått upp väldigt mycket i vikt av psykofarmaka, det är helt knäppt, det kändes som att man ökade fem kilo i minuten ett tag.. Just nu jobbar jag på att gå ner i vikt för jag känner att jag vill och bör gå ner åtminstone 10 kilo, sen hoppas jag att jag blir lika tuff som du!!

  23. 23 Lo

    Du är vacker!

  24. 24 J U L I A

    Du är riktigt vacker! Fin midja, snygga höfter, och perfekta bröst, du är väldigt fin som du är, hoppas du får må riktigt bra en dag, för det förtjänar du!

  25. fin, långt hår!! You go girl säger jag bara, bra tjejen!
    du är fin precis som du är!

  26. 26 Jag

    Du är jättefin!

  27. 27 Jag

    Modig & Starkt.

  28. 28 LoveLee

    Gud, vad vacker och modig du är, vännen! Hoppas du får må väl i framtiden. Kram

  29. 29 Emma

    otroligt fin:)!



