.

04Dec10
22 år
170 cm
78 kg
BMI: 27 = övervikt

Är glad o stolt att jag kan se på en sån här bild på mig. Har haft ätstörningar i många år, hatat o vägrat acceptera vem jag är o hur jag ser ut, idag försöker jag gilla mig som jag är. Blir så arg  på hur vanligt det jag varit med om o värre är, det bara förstör.



21 Responses to “.”

  1. 1 Stefan

    Snygg

  2. 2 Peter

    Oja! Snygg.

  3. 3 Malin

    Du är INTE överviktig!! Snarar SKITVIKTIG!!! ;0) du är JÄTTE SNYGG i kroppen!! JAG skulle göra nästan VAD SOM för att se ut som du!! BMI LJUGER!!! Om du skulle vara överviktig så skulle ALLA med NORMALT (?) BIM vara undernärda!!! :0/
    LOVE YOUR SELF!!!! ;0)

  4. 4 emma

    Du är superfin! Särskilt magen tycker jag är extradeluxesnygg! :)

  5. 5 Linn

    Wow! Du är verkligen superfin! Sådär tycker jag man ska se ut. Mänskligt och vackert.

  6. Du är inte överviktig någonstans! Du är skitsnygg! Och jag gillar nyckelbenet.

  7. 7 kackerlacka

    skitsnygg & gött att du inte längre hatar din kropp. du är fantastiskt fin och brabrabra att du är med:)

  8. 8 Man 32

    Du är jättefin. Du ska vara stolt över den. Du har en jättevacker kropp.

  9. 9 Lili

    gillar särskilt armarna och brösten!

  10. 10 HJH

    Om du är överviktig så finns det hästar på månen. :-) Väldigt fin kropp. Var stolt över den. Speciellt gillar jag din mage, den är söt.

  11. 11 Anna

    Överviktig? Pyttsan! Det var nog det dummaste jag läst på flera dagar. Du har en kanonfin kropp.

  12. 12 evelina

    bmi kan vara otroligt missvisande, du ser helt normal ut i kroppen och du har en skitfin mage!

  13. Riktigt, riktigt, RIKTIGT Fin! Stor kram!

  14. 14 Elin

    grym överkropp! riktigt fin!

  15. 15 Anders

    Jättefin….

  16. Du har helt fantastisk mage, önskar jag hade den!

  17. 17 WOW!

    Jag blev jätteöveraskad om det som står om dig, för du och jag är lika långa och väger i stort sett lika mycket (jag väger +3) och jag tycker du har en skitfin kropp fast jag är missnöjd med min egna! Fantastiskt att man kan bli inspirerad av en bild! TACK!

  18. 18 Hella

    SUPERFIN!! Jättekvinnlig och kurvig och vacker! Inte ALLS tjock ju!! DUMMA BMI-skit! Den ljuger. Dina nyckelben och byst är sanslöst vackra!! Bortsett från att hela du är superfin. NJUT!! (tycker åxå det är så synd att jag slösat bort SÅÅÅ många år på att avsky min kropp, innan jag började bli smartare.. är på väg att börja älska den, men det tar tid att vrida tankarna rätt, den här sidan hjälper MASSOR!) Kram!

  19. 19 emmie

    Men jag undrar mest vart vikten sitter? Helt sjukt fin! överviktig in my ass…

  20. Jättefin mage! :)

  21. 21 Emelie

    Detta är varför ni borde skita i BMI, för BMI tar inte hänsyn till muskler. Elitidrottare räknas som att de har fetma. Har de det? NEJ. Därför är personen på bilden inte överviktig.



