Sassa

08Dec10

29
159 cm
59 kg
BMI: 23,3

Tycker för det mesta min kropp är helt okej. Är rätt nöjd med att vara hyfsat muskulös. Självklart kan jag dock önska att rumpan var lite fastare, men försöker tänka att den duger som den är! När jag var yngre hade jag ätstörningar men som tur var stoppades de ganska tidigt. Nu känner jag att jag har ett bra förhållningssätt till mat. Önskar så att alla tjejer (särskilt unga) kunde känna mer att de duger precis som de är.



15 Responses to “Sassa”

  1. Jag tycker du har jättefin kropp!
    Är grymt avundsjuk på bröst och mage samt dina höfter. Var nöjd, det hade jag garanterat varit!

  2. *gapar* Eh? Vi är lika långa och det diffar ett ynka kilo (och fem år) mellan oss… när jag såg din bild så tänkte jag ”Shit! Hon har ju helt perfekt kropp!” Haha! Kanske ska titta mig själv i spegeln ibland?
    Jäklar vad snygga ”vi” är! :P :D

  3. 3 Per

    vansinnigt snygg

  4. 4 Poppis

    Jätte fin! Så klart att du ska vara nöjd med den kroppen!

  5. 5 M

    Min drömkropp!

  6. 6 Elin

    snygga ben! och trosorna passar din kropp alldeles ypperligt.

  7. 7 Nicole

    Du är vacker tjejen!

  8. 8 Jonny

    Hur snygg som helst!! Fina former har du också. Njut av att du har en så snygg kropp! Det hade jag gjort. :-)

  9. 9 Lili

    jättefin!

  10. 10 Karin

    Oj! Där ser man vilken kroppsuppfattning man har. Tyckte att du var jättesmal och snygg. Och då väger jag precis lika mycket men är 172 och då tycker jag att jag borde gå ner i vikt. Nej man har nog lite skev uppfattning om sig själv. Men du var jättefin! Du borde vara nöjd med sig själv ;)

  11. 11 Louise

    Du verkar ju ha en rätt sund syn på din snygga kropp, men jag tror att andra har en betydligt positivare bild av den än du =)

  12. 12 Hella

    Holy shit vad vacker du är!! SÅ fina former, vacker byst och superkvinnlig!! Skulle GÄRNA vara lite mer så, är lite magrare av naturen.. fast vår vara lycklig över vad jag är och att jag har en kropp som fungerar. Bara det är ju en lycka. (drömmer mig tokig om sådär fin byst, men har inte fått lika mkt ”behag” direkt..) Hoppas du tar väl hand om dig och njuter av din fina kropp!

  13. 13 kackerlacka

    Mmm…jag önskar också att alla fick känna att de är fantastiskt fina. Bra att du fick tag i problemet tidigt. Kanonfin kropp, be proud!!

  14. 14 fatima

    fin

  15. Fiin kropp! :)



