Yulia

10Dec10

22år
175cm
60kg
BMI; 19,6

Jag har aldrig varit riktigt nöjd med min kropp, det skulle varit för ca 2 år sedan isf när min vikt låg på ca 55 kg. Min rumpa är större än kroppen och propotionerna är ojämna, nyckelbenen står ut samtidigt som jag har en ”julgran” på ryggen ;-) Hur går det ihop?

Jag vill inte vara kritiskt mot mig själv, men det är svårt. Jag hoppas kunna släppa mina nojjor, för en nojjig tjej är ingen rolig tjej.



50 Responses to “Yulia”

  1. 1 Jonny

    Magen är jättefin och vilken snygg rumpa, var nöjd med din kropp, den är hur fin som helst. :-) Kram!!

    • 2 Fredrik

      Håller med Jonny.
      En jättevacker kropp i mina ögon.

  2. 3 Alexandra

    Proprotionerna ojämna??
    Jag tycker att du är jättefin, I would kill for that body! :) Ashet rumpa också, verkligen!

  3. 4 Izabela

    Och jag som tycker att din rumpa är skit fin!!! Och så skriver du att den är större än kroppen???? Var nånstans??? 60kg för en tjej på 1,75 m… Gud, var realistisk!!! Detta är ju perfekt. Jag är själv tjej på 1,67, väger 53 kg, tycker jag är ganska small. Du har perfekt kropp, var stolt över den. Och rumpan ska du inte alls klaga över!

  4. 5 Emma

    Du jag lovar, du har ingenting att nojja över. Jag är lika lång som dig men väger 6 kg mer. Jag har försökt gå ner i vikt i flera år och om jag någon gång skulle se ut som dig skulle jag bli hur nöjd som helst!

  5. 6 Alma

    Oj, min drömkropp.. Verkligen hur fin som helst.

  6. 7 Sudden

    Jag är också 175cm lång och har vägt 60 kg (som minst 56kg) och jag var inte alls nöjd med min kropp. Jag tyckte jag var fet och flebbig. Idag väger jag 15 kg MER och är makalöst nog nöjdare med mig själv än jag var då. Det blir en liten rulle när jag sitter ner och jag är inte den smalaste tjejen på stranden direkt, men och?

    Alltså, folk kommer ha åsikter om en oavsett vad. Flurigt hår, pratar konstigt, går roligt, skrattar för högt osv osv. Att de bara orkar slösa sin energi på att gå runt och ha en massa tramsiga åsikter om folk! Vilken tur att jag inte gör det, brukar jag tänka, och så skiter jag blankt i vad sådana trångsynta och små människor tycker. Imorgon firar jag 4 månader med min sambo och jag skall nog ta på mig något riktigt pyttelitet och slampigt och bara vara sexig i alla mina 75 kilon. Han kommer bli helt salig! :D

  7. 8 anno

    skiiiit snygg! drömmkropp!!

  8. 9 Anders

    Jättefin….du kan vara väldigt nöjd med din kropp tycker jag

  9. 10 Lina

    Alltså, din rumpa är nästan fånigt snygg, helt klart något att vara stolt över!

  10. snygg rumpa och magen.
    Och det man ser av nyckelbenen (syns dålig på bilden) tycker jag är skitsnyggt!

  11. snygg rumpa och magen.
    Och det man ser av nyckelbenen (syns dåligt på bilden) tycker jag är skitsnyggt!

  12. 13 Erik

    Du är ju jättefin..

  13. 14 Anonym

    whaat, trodde absolut att den här bilden kom från någon som är nöjd med sig själv, för det borde du vara! DU ÄR SKITSNYGG och om jag ändå hade en sån där kropp, då hade jag varit så jäääkla nöjd.

  14. Himla fin kropp du har, inte alla som har en sån tur! :)

  15. 16 Stefan

    Du har jättefin rumpa.

  16. 17 Robert

    Det är knepigt alltså, ju mer man är på denna blogg ju mer fundersam blir man. Ser idel perfekta kroppar som man själv inte hittar fel på. Skulle gärna låta er låna mina ögon så ni kan se hur fina å vackra ni är. Den som får vakna upp med den kroppen vid sin sida varje morgon skall vara lycklig. Med den rumpan åxå så får du inte klaga. Kämpa på med att få mina ögon =)

  17. 18 Viktoria

    Såååå snygg rumpa!!

  18. DU ÄR ASSNYGG!
    Din rumpa är fantastiskt fin, din mage är platt och dina ben är långa. I would kill for it :)

  19. 20 Johan

    Du har ingenting att oroa dig över,enligt mig har du den perfekta kvinnokroppen.
    Perfekta former och som Stefan skrev. Du har jättefin rumpa. :)

  20. 21 E

    Nej din rumpa är skitfin :D du ska vara nöjd med hela dig!!

  21. 22 Linda

    Alltså din midja är assnygg men hur du ens kan tänka att din rumpa är för stor är oförståeligt för mig. Min första tanke var ”Vilken jävla snygg rumpa!”. På riktigt alltså, du är HET.

  22. 23 Katrin

    Så himla fin! Proportionerna är avundsvärda. Gillar speciellt rumpan, benen och armarna. Men hela du är fin!

    Stor kram från mig.

  23. 24 Man 32

    Du har en jättefin kropp. Du borde vara stolt över den.

  24. 25 Lisa

    Du har ju nog de bästa proportionerna jag någonsin sett. Allt är precis lagom och passar ihop perfekt. :)

  25. 26 Hella

    Åh, en FANTASTISK kropp ju!! Skulle tacka gud varje dag om jag hade din fantastiska rumpa! En riktigt kvinnlig och läcker rumpa, inte sådär platt som min tenderar att bli.. (fast den blir ju plattare med åren kanske å jag är äldre än du) Superfina proportioner, inte ett minsta dugg oproportionerlig. Julgran på ryggen har jag ingen aning om vad det betyder.. men en jättevacker rygg, superfina nyckelben, kvinnlig midja och fina ben. Alltigenom så vacker och kvinnlig! Hoppas du tar till dig vad nån annan säger här, och rätar lite på ryggen och börjar älska kroppen du har fått som tempel att leva i! För det är så trist när man slösar bort liv på att avsky, förakta och kritisera… vet… för jag gjorde det i SÅ många år, och jag kan faktiskt vara genuint ledsen för att jag gjorde det idag. För FY vilket slöseri med tid!!! När jag hade kunnat njuta av min kropp och livet mer och jag ju faktiskt har en kropp som fungerar och tar mig dit jag vill.. (vilket inte alla har)

    Den här sidan är så fantastisk, den hjälper mig jättemkt. Håller på att lära mig att älska min kropp som den är, även om jag inte alls är nöjd med allt än, så börjar jag ändå känna ömhet för den. Våra kroppar är ju fantastiska! Bara att dom FUNGERAR och gör det möjligt för oss att leva å njuta av livet!

    Tack för ditt mod, hoppas du är go mot dig.

  26. 27 Pellet

    Det är min bestämda uppfattning att alla människor kan vara vackra oavsett proportioner eller utseende. Om man däremot talar om skönhetsideal och proportioner tycker jag att det är en självklarhet att det är vackert med kvinnor som har en rumpa som är ”större än kroppen” Ungefär som att det är snyggt om man som kille har bredare axlar än höfter. Ibland verkar det som att tjejers högsta dröm är att se ut som män i kroppen. Varifrån kommer det idealet? Du har en fantastisk kropp och det spelar ingen roll om du väger 5 kg mer eller mindre. Din rumpa är välformad och snyggt fyllig (inte fet) och du har en helt underbar form på din magen.

  27. 28 Milla

    Åh tjejen jag önskar SÅ att du kan samsas med din kropp och går runt och vara stolt över den! För HELA din kropp är grymt fin/snygg/söt/vacker! Åh dina ben och din rumpa är To die for!! ;)

  28. 29 Elin

    din rumpa är inte stor i förhållande till kroppen. alldeles perfekt!

  29. 30 Matilda

    Jag vill ha din rumpa, nu, på en gång!
    Galet snygg kropp! :)

  30. 31 Elise

    I wish I had that bum! And those legs! Damn girl, I wish I had your body over all. You’ve got nothing to be ashamed of. :)

  31. 32 Gabriella

    Men hallå! Du har en riktig drömkropp ju. Jättefina former!

  32. 33 Karolina

    Jag skulle kunna döda för din rumpa!!! ;)

  33. 34 kackerlacka

    Hoppas detta hjälper dig att också se att du har en skitfin kropp!!

  34. Men shit, din kropp är ju i det närmaste perfekt! Och vilken underbar rumpa! :D Var STOLT, för tusan!

  35. Perfekt rumpa skulle jag säga :)

  36. 37 Emil

    Du har en riiiktigt grym rumpa!!!

  37. 38 Cissi

    alltså vilken oerhört snygg kropp du har!! allt! rumpan framförallt, magen, brösten, benen och armarna! du bör vara jättestolt över din kropp, dem är väldigt vacker!

  38. Men gud! Sa precis när jag såg din bild att ”såhär vill jag se ut!” till min pojkvän. Ser inga ”problem” alls, skitsnygg!!

  39. 40 Malin

    den snyggaste rumpan jag har sett! wow

  40. 41 ebba

    vill bara säga att du är har en otroligt fin kropp, sådär vill jag se ut.

  41. 42 Johanna

    Perfekta armar, perfekt rumpa, perfekt mage! Drömkropp helt enkelt

  42. 43 eee

    vilka fina kommentarer du fått, och alla stämmer ju! min kropp ser väldigt skrämmande lik ut din, känns nästan som en bild på mig själv. kan förstå dina nojor för är precis samma för mig. bara att jag är en storlek mindre eller vad man säger, jag är 165 och väger 50.. :)

    blir som att jag sög åt mig av allas kommentarer lite och inser vilken jävla dålig självbild ja har.. suck..

  43. Yulia! Din kropp är skitsnygg, hade jag varit dig hade jag inte ändrat på nånting!

  44. 45 Mags

    Var nöjd med din kropp. Du har den absolut perfekta kroppen! den som jag kämpar för att få själv.

  45. 46 jenny

    det första jag tänkte när jag såg dina bilder var att jäklar vilkeen snygg rumpa hon har! sen läste jag vad du skriver och blev ledsen. du är ju fantastisk vacker i din kropp och propotionerna!

  46. 47 elin

    Hej!

    Den ”julgranen” du pratar om betyder i yogans värld inget annat än att ens kropp är byggd på det viset att man är Grym på att böja ryggraden bakåt! :) Måste också få säga att jag skulle göra väldigt väldigt mycket för att få en rumpa som din!! Och sen att din mage är perfekt och ser stark ut.. ja… hela du är så fin!

  47. Sjukt snygg kropp! :D Önskar jag såg ut såhär!

  48. 49 anna

    ”min rumpa är större än kroppen” .. kul att jag alltid önskat att min rumpa var större än min övriga kropp, har alltid stört mig på min raka flickaktiga kropp, utan någon rumpa varken i jeans eller bikini.

    nu har jag äntligen lärt mig att tycka om min kropp, och det handlar inte om att den förändrats, utan det handlar om att jag förändrats, allting sitter i huvudet, du måste lära dig att tycka om dig själv och känna att du duger som du är, annars kommer du aldrig att bli nöjd, du kommer att hitta nya fel hela tiden.

    lustigt att man alltid vill ha det man inte har

  49. 50 N

    Du har en av dom finaste rumpor jag sett!



