Anders

16Dec10

58 år
185 cm
78 kg

Gillar min kropp med långa armar och ben
Väger bara 5 kg mer än när jag var 20.



11 Responses to “Anders”

  1. Bra initiativ. Nu tycker jag att resten av nämnden ska följa samma exempel, alla utom jag såklart.

  2. 2 Isabelle

    Det här är helt fantastiskt! Jag älskar att människor vågar visa upp det mest naturliga som finns på den hör jorden, människokroppen! Vi måste våga hylla den fantastiska kroppen. Anders kropp är helt gudomlig.

  3. 3 Karin

    En mycket stilig herre!

  4. 4 Mea

    det är bra med människor som gillar sina kroppar och ser det fina med dem!

  5. 5 emma

    Du ser sund och naturlig ut. Gött! Bakifrån skulle jag inte alls gissa att du är 58 år faktiskt.
    Härligt också att se lite variation på ålder här på kroppsbild!

  6. 6 Elin

    ja, snygga ben!

  7. 7 Maths

    Jag håller helt med emma. Det är trevligt med olika åldrar här, (och kön).

  8. 8 Poppis

    Modigt! Vad en del personer har modet att visa dig som man är med ansikte och allt! Kan nog tänka mig att du är naturist?
    Annars så ser du ut att må väldigt bra, att du måste vara nöjd med din kropp för din ålder. Jätte bra!

  9. 9 Ellix

    wow, vilken rumpa du har!!

  10. 10 nathalie

    Snygga ben! :)

  11. Wow, tänk om man själv hade nästan samma vikt som när man var 20 :) Fin rumpa!



