Jennifer

18Dec10

33 år
169 cm
76 kg

Även om jag gått ner över 30 kg i vikt så har jag aldrig blivit ”vän” med min kropp. Jag har svårt för att hitta något positivt med den och önskar som många andra att den
var annorlunda. I augusti kommer jag att genomföra en stor bukplastik för att korrigera min mage efter viktnedgången. Kanske är det fler småbarnsmammor som känner igen sig i min kropp?



20 Responses to “Jennifer”

  1. Jag tycker att du är fin! Jättesnygga armar, höfter och ben.

  2. Vilken jättefin timglasfigur du har! :)

  3. Jag älskar dina bröst och din mage.

  4. Jo, känner igen mig lite, fast jag är rundare.. men vi har lika form!
    Jag tycker om min kropp, jag hoppas verkligen att du också kommer att tycka om DIN, för den är jättefin.

    Skitsnygga trosor btw.

  5. 5 Man 32

    Du är jättefin. Du har en jättesnygg kropp.

  6. 6 sven

    Underbar kropp du ska verkligen vara nöjd.
    Fina kurvor och otroligt vackra bröst

  7. Du behöver ingen bukplastik. Du är snygg och bra som du är. En operation innebär alltid risker.

  8. Jag är impad över att du kunnat gå ner så mkt i vikt! Men det är omöjligt på den här bilden att se att du verkligen behöver bukplastik. Jag tycker, som andra också säger här, att du har en väldigt fin kropp.

  9. 9 Poppis

    Men du har jätte fina former, riktig timglas figur! Ser inget som du behöver åtgärda.
    Jätte fina axlar och bröst. Ger dig en eloge för att du har lyckats gå ner så mycket i vikt!

  10. 10 Lene Andersson

    Alltså..först läste jag texten och sen tittade jag på bilden för min dator segade med att få upp bilden. Så jag var tvungen att scrolla för jag trodde att jag fått upp fel bild. Du får nog ta en extra titt på dig själv, du är superfin.
    Du behöver verkligen inte operera dig någonstans.
    Jättevacker!

  11. 11 amanda

    Jätte snygga bröst!!

  12. 12 Elin

    härlig solbränna!

  13. 13 hurryville

    Även jag tittade och tittade och undrade över bukplastiken. Jag kunde inte riktigt se behovet. Å andra sidan är det där en självupplevd grej hos dig säkert. Men jag tror nog ändå du ska ta en extra titt. Den där magen ser jättefin ut. Fina former alltihop!

  14. 14 T

    Underbara former. Ser verkligen ingen anledning till operation.

  15. 15 Abe Normal

    Jättesnygg kropp, underbar midja och fina bröst! Som de andra här har jag svårt att se varför du skulle behöva genomgå någon bukplastik…

  16. 16 Emilie

    Jag ser absolut ingen anledning till operation. Vackra kvinna!

  17. 17 M

    Men du, du har jättefin kropp ju! Vaddå bukplastik? Jag förstår att du själv kanske tycker det för att du är så självkritisk (det är man ju alltid) men ingen av oss andra verkar tycka det.. Så jag tycker du ska tänka om en gång till där. En fin och fräsch kropp har du ju!

  18. 18 Ellix

    Du har ju en skitsnygg mage. Hade för övrigt aldrig gissat att du gått ner så mycket i vikt. Tycker du ser jättefin ut i ”skinnet”.
    Kram

  19. 19 a

    om jag ser ut som du vid 33 års ålder kommer jag vara nöjd, helt klart. Kvinnlig och fin.

  20. 20 Louise

    Tycker du har en jättekvinnlig och vacker kropp. Riktig timglasfigur, supersnygga bröst osv.