.

28Dec10
20 år
162 cm
58 kg
BMI: 22
Jag är just nu i en svacka och tycker att jag är störst i världen, och ingenting är bra. Men det värsta är egentligen inte min kropp, för den fungerar och jag ser bra ut, utan det är att jag har de här tankarna som kommer upp flera gånger om dagen.
Min självbild är helt fucked-up.


28 Responses to “.”

  1. Härlig mage, gillar såna där putiga små saker. Mycket fin!

  2. 2 Helena

    Du har väldigt snygga ben!

  3. 3 Hanna

    Otroligt fina armar och ben. Var stolt!!!

  4. Du ser verkligen bra ut vännen. Håller med Klumpesnusk om din söta mage. Men jag gillar hela dig.. väldigt fin kropp.

    Alla har vi svackor ibland och jag hoppas du kommer ta dig ur din snart. Ta hand om dig i vinterkylan
    *kramar om*

  5. 5 kan det vara jag som postade detta i sönmen?.. hmm..

    ojojoj, vad jag har väntat på att få skriva såhär: vi är skitlika. Tillochmed lika trosor (och tankar..) Man skulla kunna tro att det var jag som skickat in det där. Desutom är vi precis lika långa och väger lika mycket. Okej, jag kanske har lite midre bröst, men jag är också nått år yngre.. Jag har (också) en massa svackor, med perioder då ALLT ser mörkt ut.. men för tillfället så tycker jag faktiskt inte att det är så farligt. Jag hoppas att du mår bättre snart :)

  6. 6 André

    Ser bra fint ut härifrån :)

  7. 7 Mandy

    Riktigt fina ben! Svackor kommer och går.. förhoppningsvis försvinner din snart, för du har en fin kropp :)

  8. 8 Poppis

    Va tråkigt att höra att du känner dom känslorna, du är smal och har en jätte fin kropp! Som det ser ut så verkar dina bröst jätte fina, jätte fina ben och mage.

  9. 9 Cecilia

    Jag är lika lång som dig och väger precis lika mycket som dig. Men det är intressant att se hur olika man kan se ut, trots lika längd och vikt! Du är jättefin! Jag kämpar också med tankar som säger till mig att jag är stor och klumpig och tjock.. hela tiden! Men vi kämpar vidare tycker jag, och säger åt de där dumma tankarna att hålla käften! Svackor är till för att klättra upp ur. :) Många kramar.

  10. Det är så sant som du säger. Det värsta är faktist tankarna. Jag skulle ge vad som helst för dina bröst. de ser runda och lagom stora ut. Som jag sagt i tidigare inlägg på andra bilder, så är jag inte nöjd alls med mina små bröst. De ser knappt ut som jag har bröst.

    Tyvärr är det så att oftast så ser man det man inte har: skulle vilja ha/bli av med, istället för att se på det positiva som man har men som kanske andra jättegärna skulle vilja ha.

    Men du borde verkligen inte noja över din kropp! den ser fantastisk ut, och du ser frisk och kry ut! :)

  11. 11 janne

    Jag skulle gärna byta min platta/urgröpta mage mot din, som kille känns det ibland som att man saknar pondus bara för att magen saknas.

    • 12 emmi

      haha . det var roligt = charmigt skrivet iaf! :P
      både ölmagar och tightsomfn-magar är lika fina på killar :P

  12. 13 Robert

    Jag förstår det fortfarande inte. Vacker kropp helt enkelt, så ser jag det. Tusan, ni har ju former. Tänk er vi killar som ser fåniga ut hur vi än gör ;)

  13. 14 skugga

    Hej, jag tycker du har en fin kropp. På riktigt. Jag tänker dock att du kanske skulle ha trosor som inte sitter åt så hårt (de du har på bilden ser ut att sitta rätt tajt). Och kanske sådana med lite högre midja. Jag brukar ha såna och tycker de är mer smickrande än vanliga hipsters. Och bekvämare också.
    Apropå dessa tankar du har, finns det någon du kan prata med? Jag går på kroppskännedom, det är en dunderbra sak.
    Ta hand om dig och lyssna inte på de elaka och orättvisa tankarna.

  14. tycker du har jättefin kropp ! alla är unika och man kan inte bara se negativt på sig själv! hitta alla positiva grejer och överdriv dem ! det är absolut inget fel på dig som jag kan se på bilderna. hoppas att kommentarerna hjälper dig en bit på vägen.
    det finns många tjejer som skulle ge allt för att ha den kroppen du faktiskt har :) du är jättevacker och tänk på det varje gång du ser digsjälv i spegeln!

  15. 16 cecilia

    mycket vacker kropp. försök vända tankarna. du är vacker ju.

  16. 17 Man 32

    Du har en jättefin och smal kropp. Var stolt över din jättefina och underbara kropp.

  17. 18 Anders

    Jag tycler att du är jättefin som du är. Toppenfin!

  18. 19 K

    Känner igen mig mycket i din kropp, tror vi har rätt liknande former även om jag är längre och väger mer. Jag har också kämpat med missnöjda tankar, men har aktivt jobbat med att vända dom – att tänka positiva saker när jag ser mig själv i spegeln, att titta på andra vackra kvinnor med alla slags olika kroppar (för att väga upp mot alla pinnsmala ideal vi matas med överallt) och inse att om jag tycker att andra med former är vackra så borde jag även kunna se det vackra hos mig. Och, det hjälper. Hjälper att inte ha en riktig helfigursspegel heller, då är det lättare att fokusera på tex vilka kläder som känns bra, än att stirra mig blind på mina nojjor.

    Jag är några år äldre än dig och önskar att jag hade nått min acceptans och att jag gillar hela mina kropp mycket tidigare – det ÄR så onödigt att gå runt och nojja! Jag hoppas verkligen att du tar dig ur din svacka snart och att de kan komma mer och mer sällan – du är superfin precis som du är.

  19. 20 Ellix

    WOW!! vilka snygga ben du har och jag är helt galen i dina vackra nyckelben.

  20. 21 Sandra

    Du låter klok fortsätt jobba på en förbättring så tror jag du lyckas, jag vill också slippa tankar som förstör och som är för mycket uppe i ens egna huvud. Du har väldigt snygg kropp. Men man måste ju förstå det själv och bli ett med den och det är nog svårt för många . Den här sidan är bra.

  21. 22 Emma

    Skitfin.

  22. 23 kackerlacka

    Åh, du har en jättefin kropp och jag vet, det är skitsvårt att få ihop självbild med verkligbilden. Bra att du tar steget och hakar på här. Kanske kanske ett steg närmare!

  23. 24 Lars Cronqvist

    Du har absolut ingenting att skämmas för, Du är verkligen fin hela Du!
    Tråkigt att Dina tankar spelar Dig ett spratt ibland, men när jag läser vad Du skriver verkar det som om Du nu är på god väg mot ett bättre tänk!
    Lycka till, och var rädd om Dig!

  24. 25 Anna

    Du har precis samma mått som mig, och jag är också missnöjd fram och tillbaka, men har blivit hjälpt av att jag kom på att kläder gör att jag känner mig större än jag är. tex, lagt pengar på snygga underkläder som verkligen passar, och följer formerna. så himla snyggt och känns sexigt! prova det! för det är just självbilden som är snurrig, inte kroppen, den är ditt tempel och man ska göra roliga saker med den, ta oss framåt och vara ett ihop med hjärnan <3

  25. 26 Tj

    You look amazing! I would kill to have as slim legs as you do…

  26. 27 Nathalie

    du har verkligen fantastiska ben..

  27. 28 Alexandra

    Jag fattar typ inget. Jag ser ut ungefär sådär och är lika lång, men jag väger mer? Hurdå?



