Björn

02Jan11

26 år
1.66 lång
Väger ca 75-80kg inte vägt mig på ett tag
BMI 27.2 – 29 (övervikt enligt alla sidor)

Känner mig ganska nöjd med min kropp, självklart hade jag väl kunnat tappa något kilo till runt magen men jag är nöjd som jag är ändå.



9 Responses to “Björn”

  1. Wow! Supersnygg! Alltså, sådär ska en man se ut, jag gillar’t!
    Läckert läckert läckert! :)

  2. BMI är bara bluff, ingenting att bry sej om. Du ser helt OK ut.

  3. 3 kackerlacka

    Gott att höra att du är tillfreds! Hejja hejja!

  4. 4 Anonym

    Jag tycker du är jättefin.

  5. 5 Elin

    snygga ben!

  6. 6 Sofia

    Hår är det nya svarta! Haha. Både vad gäller män och kvinnor. Du ser härlig ut.

  7. 7 Björn(på bilden)

    Tack så mycket för alla kommentarer, sitter med ett stort leende nu :)

  8. 8 nathalie

    snygga ben!

  9. 9 Simone

    Jag skulle aldrig säga att du var överviktig! Håller med Lisa: skit i BMI o var nöjd med dig själv, du har en snygg kropp!



