Det kan dröja

03Jan11

Då och då mailar någon och undrar varför deras bild inte kommit upp — det är helt enkelt så att det kommit in (och fortsätter att komma in) många bilder. De som kommer upp nu kom in i juli-augusti.

Det är förstås tråkigt att få vänta, men jag publicerar helt enkelt i den ordning bilder kommer in.



12 Responses to “Det kan dröja”

  1. 1 Ulrika

    Kunde du inte börja lägga upp bilder oftare då? Typ en bild om dagen istället för en bild varannan dag?

    • Fast det tar tid och jobb att förbereda inlägg, det var därför jag drog ner det från varje dag till varannan för att hinna och orka.

  2. 3 Mikkela

    Ja eller varför inte lägga ut 2 åt gången
    i allafall?

  3. 4 E

    Jag skickade in bilder i maj 2010 men de har inte kommit upp. Så jag antar att dom kommit bort..

  4. 6 Chris

    Jag kan tycka att det är bra att ha en ”buffert” med bilder så att man kan fortsätta lägga upp bilder i en jämn takt även under perioder som det inte kommer in bilder lika frekvent. Den dagen Julia plötsligt står utan bilder att publicera faller liksom hela projektet. Dessutom tycker jag att de modiga som skickat in bilder förtjänar att få mer än en dag i rampljuset. :)

    Keep up the good work, Julia!

  5. 7 E.J.

    Samma här som E. Skickade 24:e maj men bilderna har inte kommit upp.

    För övrigt tycker jag att du har all rätt att bara lägga upp bilder varannan dag. Helt ok inläggsfrekvens.

    • Hej, det är jättekonstigt att jag missat era bilder men jag har schemalagt dem nu så de kommer upp i början av nästa vecka. Ber om ursäkt!

  6. 10 A

    Jag skickade in mina bilder i mars 2010, de har inte heller kommit upp.

  7. 11 Therese

    Gud, vad folk hetsar… förstår de inte att man kanske har ett LIV ‘irl’ att sköta vid sidan om livet på internet :)

  8. 12 s

    hehe ja skickade också in för länge sen. Slutet av maj/början av juni. Men inte heller kommit upp.. tänkt att jag nog inte platsade på denna sida av den anledningen:P