Jenny

04Jan11

21 år
166 cm
76 kg

Lite för mycket här och där…men ”use what God gave you”!
9 år med ätstörningar och vikten har pendlat upp och ner flera gånger. Det är dags att börja arbeta med min kropp istället för mot den!



37 Responses to “Jenny”

  1. 1 Rickard

    Jag har kollat sen början och aldrig känt ett behov av att kommentera men herre min skapare, du är bland det underbaraste jag sett.

  2. Det jag ser är en underbart vacker kvinna! Vilken mysig kropp!

  3. Oj! Vilken vacker kropp! :)

  4. 4 Yelena

    Vilken vacker kvinnokropp! Jättefina former.

  5. Jag håller helt och fullt med Emilie, en väldigt mysig kropp men helt underbara kurvor. Och brösten är oxå väldigt mysiga ;)

  6. 6 Marianne

    Jösses Amalia, din kropp vill jag ha, den är kvinnlig sensuell och rakt igenom feminin. Hade aldrig kunnat gissa rätt på din vikt. Är själv i viktnedgångsfas och är 6 cm längre än dig. En kropp som din trodde jag att jag skulle ha vid ca 67 kg, så jag får nog revidera en hel del tror jag…..

  7. 7 amanda

    Vilken underbar figur!!

  8. 8 Anders

    Håller med…..vilket vacker kvinna. Helt underbar!

  9. 9 Sandra

    Du är jätte vacker!

  10. Ser ut som en Gudinne avbild som man hade förr, med andra ord grymt vackra kurvor!

  11. 11 Lars Cronqvist

    Du är så otroligt vacker – sååååååå otroligt vacker!
    Kloka ord dessutom, lycka till i livet!
    På tal om ”use what God gave you” – Gud måste ha varit helnöjd när han skapade Dig!

  12. 12 fatima

    feträtt du har assw <3

  13. 13 sven

    Underbart kurvig otroligt vackra bröst

  14. 14 K

    Men WOW, vilken kropp! Fantastiska bröst, superfin mage, underbara kurvor..! Du är jättevacker och jag hoppas att ätstörningarna för alltid är borta nu, och att du kan vara stolt och njuta över din jättefina kropp!

  15. 15 Poppis

    Jätte vacker kropp som har väldigt sensuella linjer! Modigt att du är helt naken.

  16. Du har en jättefin kropp! jättefina kurvor! Yeah!

  17. Åh, nejnejnej, inte ”för mycket” nånstans!

    Har själv varit besatt av att vara jättesmal men om jag såg ut som du min vän, då skulle jag sluta bry mig helt och hållet för alltid! Perfection, du är konst!

  18. 18 Johanna

    Daaamn. Jag tycker du är snygg som fasen!

  19. 19 i

    Jag är lika lång som du, 75 kg är min målvikt efter att hittills ha tappat 23 kilo, fantastiskt att se bilden på hur det skulle kunna se ut. Du är riktigt vacker. Kul också att den bilden publicerades på min födelsedag :)

  20. 20 janne

    Helt underbar bild, och en vacker kropp

  21. 21 sofie

    Får man skriva att jag är avis på brösten? Jag är iaf väldigt avis på brösten!

  22. 22 Man 32

    Du har en helt vacker och underbar kropp.

  23. 23 Madde

    Oj, vilken otroligt vacker kropp!
    Du ser ju ut som en Zorn-kulla, eller en klassisk staty. Verkligt kvinnlig.
    Vilken härlig hållning du har. Pampig och väldigt vacker!

  24. 24 Elin

    kvinnlig! ser härligt mjuk och go ut!

  25. 25 Olle

    I likhet med Rickard är det första gången jag kämnner ett behov av att skriva här, men, du, du har en jävligt fin kropp – var stolt över den.

  26. Det ser ut som om du har de rätta proportionerna och det ger alltid ett behagligt intryck. Jag tror att du med rätt inställning är en pudding. Helt enkelt.

  27. 27 Ellix

    Du är lika vacker som en Zorn tavla.

  28. 28 Minna

    If you got it, flaunt it :)

    Jag är också väldigt avundsjuk på dina bröst, du ska vara stolt över dem och hela din kropp.

  29. Oj vad snygg Du är!!!

  30. 30 Rogge

    Fantastiskt vacker och naturlig kropp.

  31. 31 maja

    jävlar va snygg! dina bröst är fantastiskt fina och runda, avundsjuk!!

  32. 32 mimmi

    Vilka spiror! Riktigt snygga ben. Och fin hållning har du också! Du ser stolt ut.

  33. 33 Hani

    Du har en otroligt vcker kropp. En sån man kan se på i evigheter. Min partner har en liknande kropp och jag älskar den även om jag själv fortfarande vill ha kroppen jag hade innan jag fick barn.

  34. 34 ingen kroppsuppfattning

    WOW. Du skulle ju passa in på vilken som helst av ”vackraste kvinnorna som avmålades förr”. Värsta formerna :)

    Om jag såg ut så skulle jag ha skärp alltid för att visa på timglasfiguren och bröst/baken… måste vara så snyggt!

  35. 35 LoveLee

    Wow! Vilken ståtlig kropp! Du är ju vacker, tjejen!! :D

  36. 36 Maja

    Jag hatar själv min kropp med 59 kg till 171 cm.. men din kropp allså. En kvinnokropp precis som en kvinnokropp skall vara. Verkligen fin.

  37. 37 kramgoteddybjörn

    du ser bra ut som du gör nu fin kropp



