.

06Jan11
22 år
69kg
175cm
BMI: 22,5
Höfter: 105 cm
Midja: 68cm
Bröstkorg (mätt under byst): 96cm
Som ni ser har jag målat bakgrunden vit men behållit mina konturer, så det borde inte spela någon roll. Jag gör det mest p g a en signifikant fondvägg… Vecken på min mage kommer från att jag suttit framför datorn lite för länge. Ni ser med andra ord hur min mage veckar sig då jag sitter ned, haha. Lyckligtvis är de mindre synliga nu när jag är solbränd.


34 Responses to “.”

  1. 1 L

    Första kroppen som dykt upp som varit väldigt lik min, jag väger ett kg mer och är en cm längre ;) Jättefin kropp har du iallafall :)

  2. 2 Maths

    Du har en fin kropp. Mage, bröst, nyckelben, händer…
    Sköt om den och dig.

  3. Min drömkropp! Vilken midja, vilka ben, vilka fina bröst!

  4. Mycket fin kropp! Kurvig, och vilka fantastiska bröst!

  5. 5 Bea

    Typ perfekt kropp! Fina former, smal, fina bröst och nyckelben. Var stolt! :)

  6. 6 Moa

    Vilka fina bröst… !

  7. Underbar kropp, helt… underbara proportioner :)

  8. 8 Björn

    Underbart vacker kropp, nyckelbenen är bara helt underbart vackra.

  9. 9 Linn

    Wow. Jag skulle lite dö för den kroppen!

  10. 10 Elin

    midja, höfter och lår…..wow!!! timglas.

  11. 11 M.

    Men vänta nu, jag är 180cm och väger 55kg, men du är smalare än mig! Vi har dock exakt samma kroppsform!

    Otroligt vackra bröst, måste jag säga :)

  12. 12 Ulrika

    Wow.. Jag vet inte ens vad jag ska säga, du är så jävla vacker! WOW!

  13. Jag bara.. instämmer. Sjukt fin kropp, jag undrar hur många vi är som skriver upp oss på listan med avundsjuka…?

  14. 14 Emelie

    Vilka söta bröst!

  15. Faaaantastisk!

  16. 16 Maria

    Var stolt, du har en beundransvärd kroppsform! Speciellt din mage, den är så vacker. Wow.

    Nu är jag lite avundsjuk! ;)

  17. 17 Ellix

    Herre min skapare.

    Vilken perfekt kropp!!!

  18. 18 Christoffer

    Timglasform och lagom mycket utfyllnad i övrigt. riktigt snyggt!

  19. 19 s.

    perfekta bröst!

  20. 20 Han

    Vacker du är=)

  21. 21 Sveee

    Ja, jag såg din längd och din vikt och insåg att det är samma som jag, men jag är 3 centimeter längre. Jag tycker att du har en underbart vacker kropp och tycker att jag är för tjock. Vilket är idioti då vi borde vara ganska lika.
    Ta hand om dig!

  22. 22 Anna

    Wow. Du har en fantastisk timglasfigur. En sån där tjusig kroppsform som gör andra tjejer gröna av avund ;) . Din kropp är väldigt vacker med den midjan och dom brösten – och jag hoppas du vet om det själv.

  23. Helt sinnessjukt vacker kropp! Den ska du vara stolt över! :)

  24. 24 Eva

    Så vacker kropp! Otroligt kvinnlig!

  25. 25 Hanna

    Enastående kurvor! Som en pinupmodell, skitsnyggt!

  26. 26 Anders

    Wow! Fin bild! Du ser väldigt bra ut!

  27. 27 Kajsa

    Du har ju den optimala kvinnokroppen!Har aldrig sett så vackra former!Älska dig :D

  28. Vilken midja! Jag blir avundsjuk..

  29. 29 nina

    är mållös av denna vackra kropp, ta åt dig! :)

  30. 30 jenny

    marilyn monroe släng dig i väggen!!

  31. 31 Cissi

    otroligt vacker kropp du har! armar, axlar, brösten, höfter, mage, lår. allt är jättefint! gorgeous!!

  32. Wow tjejen!

  33. 33 Mimmi

    Wow… Vilken underbart vacker kropp!

  34. 34 Gurkan

    Vilka vackra bröst du har! :)



