Daniela

20Jan11

27år
166cm
49 kg
Bmi 18 = underviktig
1 barn



25 Responses to “Daniela”

  1. 1 a

    WOW! Snyggaste jag sett på länge. Sjukt fin verkligen, men det vet du nog om själv.

  2. 2 Fredrik

    Vacker figur du har.
    Svårt att tro att du har bärt ett barn.

  3. 3 Matilda

    väldigt snygg kropp! och du har fått ett barn också, otroligt!
    Tycker verkligen inte att du ser underviktig ut, snarare hälsosamt smal!

  4. 4 kattja

    Om jag någon gång väljer att skaffa barn vill jag se ut som du efteråt! Gärna med ett sådant hårsvall också. Var du lika vältränad innan graviditeten?
    Jättesnygg mage. Och fina armar.
    Blir fundersam att du inte får fler kommentarer.

  5. 5 Lasse

    Grattis till att ha fått barn OCH bibehållit denna fantastiskt vackra kropp – Du är oerhört vacker, Daniela!

  6. 6 csjostrom

    gillar din mage, superfin! :)

  7. 7 ellen

    ASsnygg.

  8. 8 Ida

    Oj, vilken fantastisk kropp du har.. Och speciellt efter en graviditet! =)

  9. 9 Linnea

    Skulle gråta av lycka om jag fick en mage som din

  10. 10 Daniela

    Matilda – Faktiskt så säger läkare likadant, så Bmi har sina brister :)

    Kattja – Sanningen är den att jag inte är ett dugg vältränad :) Alldeles för klen faktiskt. Men jag jobbar på det.

    Och Tack till er andra, jag är absolut inte så fin som ni tror :P

    • 11 Lars Cronqvist

      …det tror jag visst att Du är!
      Fin bild på en fin människa – var rädd om Dig!

  11. 12 Lili

    Skumt. Jag har alltid haft komplex över min spinkighet, men vi har ungefär samma siffror, jag väger till och med lite mer, men tycker inte du ser underviktig ut alls! Superfin.

  12. 13 Elin

    snygga ben och höfter!

  13. 14 cecilia

    där har vi den. tvhollywoodmagazinefrontpage-kroppen

  14. 15 nati

    gud vilken fin kropp du har. hoppas du är stolt över den! hade gjort vad som helst för den kroppen!

  15. där har vi kroppen jag suktar efter! och du har fött barn till och med!
    skulle döda för en så fin kropp!

  16. Om jag ens ser hälften så bra ut när jag fått mitt barn så kommer jag skatta mig lycklig! Supersnygg kropp! :)

  17. 18 Malin

    GUD! Helt perfekt i mina ögon. Jag blir avundsjuk!

  18. 19 Poppis

    Här ser man vad siffran kan lura, när jag såg vad lite du väger så tänkte jag vad smal du måste vara. Men din kropp ser ju fantastisk ut. Inte kan man tro att du har fött ett barn.

  19. 20 sarah

    perfekt!

  20. Herregud, håller med alla ovanstående. Skulle göra allt för att få en sån kropp.. Precis så min ”drömkropp” ser ut åh det är så jag försöker få..

  21. 22 mimmipigg

    Jättesnygg kropp har du!!
    Inte många som ser ut som du efter att ga fått barn.
    Skulle gärna se ut som du, har själv fött två barn.
    Kanske att jag är där om jag går ner 10 kilo till :-)

  22. 23 mariasjoden

    Värsta drömkroppen :)

  23. 24 avundsjuk

    jävlar, den kroppen vill jag har när jag blir äldre! Hoppas verkligen du är stolt över den, snyggaste kroppen jag sett på länge!

  24. Jag vill också vara sådär vacker efter ett barn! Riktigt fin kropp :) Du är supersnygg så var stolt över din kropp!!



