.

31Jan11

16 år
165 cm
53 kg.
Bmi: 19.5 – Normalviktig.



20 Responses to “.”

  1. 1 Mandy

    Drömkropp

  2. 2 Emilia

    Håller verkligen med, drömkropp!!

  3. 3 Ellen

    Du har verkligen en vacker kropp, helt perfekta proportioner. Hoppas du själv är nöjd, det borde du vara!

  4. 4 Viktoria

    Wow! Liknar min kropp och nästan samma mått! :)

  5. 5 Stefan

    Fin!

  6. 6 Linn

    Gillar bloggen jättemycket, men varför är det FYRA olika reklamer för viktnedgång och plastikoperationer efter inlägget? Passar inte riktigt med bloggen.

    • WordPress har slumpad reklam på inlägg, det påstås att det ska vara jättesällan. Men de går efter nyckelord, tror jag, och då är väl ord som kilo och kropp kopplade till sånt. Det går tyvärr inte att göra något åt om jag inte går över till egen server, vilket är en möjlighet men inte just nu.

      • 8 Ericson

        Jag har adblock installerad och ser ingen reklam, så det kan ju vara en lösning för att slippa se störande reklam! Av ren nyfikenhet kopplade jag bort det en stund idag när jag var inloggad på facebook, men jag slog direkt på den igen. Jag hade bla reklam för viktväktarna och nåt bantningspiller, huvva! Jag visste inte ens att det är reklam på facebook eller i wordpressbloggar (lyckligt ovetande!) förrän idag alltså!

      • 9 Christoffer

        Julia, i gmail och liknande mailtjänster funkar följande mening för att slippa reklam: ”I enjoy the massacre of ads. This sentence will slaughter ads without a messy bloodbath.” (man lägger alltså in den som signatur).

        Det är inte helt otänkbart att något liknande skulle funka med filtret här. Själva nyckelpunkten är ju orden ”massacre, slaughter och bloodbath, som får reklamfiltret att tro att det är ett ”känsligt” mail, och då är det opassande med reklam.

        Tjejen på bilden:
        Du är dundersnygg! Superfin mage!

  7. 10 anno

    JätteJätteJätteJätteJätteJättevacker kropp!

  8. 11 Lili

    Superfin!

  9. 12 Bea

    Oj, när jag såg bilden så tyckte jag att vi hade ganska liknande kroppsform, men sen såg jag dina mått, och insåg att ja, vi väger lika mycket, men jag är 12 cm längre än dig… det visar ju vilken skev kroppsuppfattning jag har… Du har en jättefin kropp btw!

  10. 13 Hanna

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah shiiitttt. Fan va snygg kropp du har. Hade kunnat mörda för de där perfekta proportionerna. Slät mage, snygga ben, gud! Hoppas du uppskattar den för det gör nog alla i din omgivning…

  11. 14 Poppis

    Finns inte så mycket att säga mer än att du har en jätte fin kropp, ta väl hand om dig!

  12. 15 Clara

    Perfekt!

  13. 16 Anders

    Verkligen jättefin!

  14. 17 Malin

    SUPERFIN!

  15. 18 Åsa

    När jag såg bilden tänkte jag ”där är ju jag”! Jag är lite kortare och väger lite mindre, och har lite lägre bmi, men vi är väldigt lika och väldigt snygga, hoppas du är glad över det!

  16. 19 mimmi

    så vacker

  17. 20 Johanna

    Extremt snygg kropp!



